تأکید بر تداوم نقش‌آفرینی و حرکت ایکنا بر مدار اطلاع‌رسانی + فیلم
کد خبر: 3897590
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
عادل محمود خلیل بیان کرد:

تأکید بر تداوم نقش‌آفرینی و حرکت ایکنا بر مدار اطلاع‌رسانی + فیلم

قاری برجسته لبنان در پیامی به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، بیان کرد:‌ در این روز خجسته بر ادامه نقش‌آفرینی و حرکت این رسانه و نیز اهتمام به مسئولیت بزرگی که این خبرگزاری در اطلاع‌رسانی اخبار به همه قرآنیان در جهان اسلام دارد‌ تأکید می‌کنم.

به گزارش ایکنا،‌ عادل محمود خلیل، داور و قاری برجسته لبنانی، با ارسال پیامی ویدئویی هفدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) را تبریک گفت. در این پیام آمده است:‌
 
از نقش بزرگ و تلاش فعالانه‌ این خبرگزاری در حوزه جهان اسلام و در زمینه انتشار اخبار قرآنی برای همه علاقه‌مندان به قرآن کریم قدردانی می‌کنم و آن را ارج می‌نهم. از همین رو در سالگرد این خبرگزاری بر ادامه نقش‌آفرینی و حرکت آن و بر اهتمام به مسئولیت بزرگی که در رساندن اخبار به همه قرآنیان در جهان اسلام دارد، تأکید می‌کنم. به‌ویژه خبرهای مربوط به مسابقات بین‌المللی قرآن و دیگر اخبار و مباحث قرآنی تا قاریان و حافظان و دیگر علاقه‌مندان بتوانند از طریق این خبرگزاری بین‌المللی از تمام اخبار قرآنی در جهان آگاه شوند.
 
ما از تازه‌ترین خبرها و رویدادهایی قرآنی از طریق ایکنا باخبر می‌شویم و بر نقش‌آفرینی و ادامه انجام وظیفه این خبرگزاری بین‌المللی تأکید می‌کنیم و امیدواریم همه مسلمانان و اهل قرآن بتوانند از طریق این خبرگزاری از تازه‌ترین رویدادهای قرآنی آگاه شوند.
 
معتقدم در جهان اسلام خبرگزاری که مانند ایکنا به اخبار و رویدادهای قرآنی بپردازد، وجود ندارد. برای همین نقش‌آفرینی و تلاش این خبرگزاری را ارج می‌نهیم و امیدوارم در آینده تعداد بیشتری از مسلمانان از آن بهره‌مند شوند.
 
برای شما از درگاه خداوند بزرگ، توفیق و پیروزی آرزو می‌کنم.
 
فیلم پیام استاد عادل محمود خلیل را در ذیل ببینید.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha