اثرگذاری ایکنا در فضای قرآنی کشور + فیلم
کد خبر: 3897570
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
قره‌شیخلو بیان کرد:

اثرگذاری ایکنا در فضای قرآنی کشور + فیلم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس ایکنا،‌ فعالیت این خبرگزاری را در فضای قرآنی کشورمان موفق و اثرگذار برشمرد.

اثرگذاری ایکنا در فضای قرآنی کشور + فیلممهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا، با انتشار پیامی این روز را به خبرنگاران و مدیران این رسانه قرآنی کشور، که طی سال‌ها در این عرصه تلاش کرده‌اند، تبریک گفت و افزود: امیدوارم تلاش‌هایتان مورد رضایت خداوند متعال قرار گرفته باشد.

وی به برخی وظایف و انتظارات از یک مرکز اطلاع‌رسانی اخبار اشاره کرد و گفت: نخستین وظیفه، اطلاع‌رسانی صحیح و وظیفه دوم نقد و تحلیل رویدادهاست.

قره‌شیخلو درباره سومین وظیفه یک خبرگزاری اظهار کرد: با توجه به اینکه این رسانه یک خبرگزاری قرآنی است، باید به ارتقای سطح فرهنگ قرآنی کمک کند و در کنار این سه وظیفه، مطالبه‌گر و در پی شفاف‌سازی باشد.

این قاری بین‌المللی ادامه داد: طی این سال‌ها ایکنا در این حوزه‌ها ورود کرده و در برخی بخش‌ها توفیق بیشتری داشته است و در برخی بخش‌ها باید تلاش بیشتری کند. این مجموعه در فضای قرآنی کشور موفق و تأثیرگذار بوده است. انشاءالله با برنامه‌ریزی‌ مدیران ارشد و همکارانی که در آنجا فعالیت می‌کنند بتوانند سطح خدمات خود را ارتقا دهند و تلاش کنند تا جمعیت بیشتری را در پوشش خبری جذب کنند.

وی در پایان اظهار کرد: برای همه این عزیزان و همه مدیرانی که از روز اول در این عرصه حضور داشته‌اند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خبرنگاران این خبرگزاری همیشه در پناه قرآن محفوظ و پیروز باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha