استفاده ایکنا از ظرفیت‌های نوین، مخاطبانش را گسترش داده است
کد خبر: 3897655
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

استفاده ایکنا از ظرفیت‌های نوین، مخاطبانش را گسترش داده است

معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا، گفت: استفاده از ظرفیت‌های نوین فضای مجازی و ابزار‌های مختلف مانند تولید ویدیو کمک کرده تا خبرگزاری ایکنا بتواند مخاطبان خودش را گسترش دهد.

به گزارش ایکنا؛ محمدصادق افراسیابی، معاون مرکز رسانه‌های‌ دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با روز پانزدهم رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا، با انتشار پیامی این روز را به خبرنگاران و مدیران این رسانه قرآنی کشور تبریک گفت.

وی در این پیام با اشاره به اینکه ایکنا یک خبرگزاری پیشرو در امر اخلاق و دین است، گفت: سال‌هاست این خبرگزاری را می‌شناسم و تاکنون نزدیک به پنج‌بار در این خبرگزاری حضور پیدا کرده‌ام.

وی افزود: همکاران خبرگزاری افرادی بسیار متدین، با اخلاق و دارای روحیات ویژه هستند که مشی خبری خبرگزاری هم مشی متفاوتی است. همانطور که همه می‌دانیم، در خصوص ارزش‌های خبری نظریه‌های مختلفی داریم و گا‌ه از هفت ارزش خبری مانند شهرت، تضاد و موارد دیگر یاد می‌شود، اما در نگاه مکتبی اسلام هم ارزش‌های خبری داریم که این ارزش‌های خبری برگرفته از قرآن و احادیث است که از سوی برخی از محققین و مولفین گردآوری شده و کتاب‌هایی هم در این زمینه چاپ شده است.

معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: وقتی به خط مشی خبرگزاری ایکنا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که از این جهت این خبرگزاری از سایر خبرگزاری‌ها جلوتر است و توانسته به دنبال ارزش‌های خبری از نگاه قرآن و عترت باشد و این جای تقدیر دارد. ضمن اینکه استفاده از ظرفیت‌های نوین مانند فضای مجازی و ابزار‌های مختلف مانند تولید ویدیو کمک کرده تا خبرگزاری ایکنا بتواند مخاطبان خودش را گسترش دهد.

افراسیابی تصریح کرد: وقتی ما خبرگزاری ایکنا را با برخی از خبرگزاری‌های دیگر که دغدغه دینی هم ندارند و هر خبری را مخابره می‌کنند، مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که گاهی اوقات خبرگزاری ایکنا از بسیاری از این خبرگزاری‌ها بالاتر است و به جرئت می‌توان گفت که خبرگزاری ایکنا، جزء هفت خبرگزاری برتر کشور است. امیدواریم که این خبرگزاری همچنان با قدرت و قوت خودش جلو برود و در آینده هم روز به روز شاهد شکوفایی و پویایی هر چه بیشتر خبرگزاری قرآنی ایکنا باشیم.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha