ایکنا توسعه کمی و کیفی خود را با مطالبه‌گری بیشتری ادامه دهد + فیلم
کد خبر: 3897823
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
مجتبی ایزدی:

ایکنا توسعه کمی و کیفی خود را با مطالبه‌گری بیشتری ادامه دهد + فیلم

مدیر شبکه رادیویی قرآن ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس ایکنا،‌ گفت: این خبرگزاری بیشتر به رویکرد مطالبه‌گری توجه کند، البته در این زمینه باید مراقبتی حاصل شود تا به دامن زدن به اختلافات احتمالی که ممکن است در جامعه قرآنی وجود داشته باشد، نزدیک نشویم. ‌

مجتبی ایزدی

مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز تأسیس ایکنا با انتشار پیامی اظهار کرد: سالروز تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) را خدمت همکاران خوب رسانه‌ای در این خبرگزاری تبریک و به همه این عزیزان بابت 17 سال تلاش ارزشمند، خداقوت عرض می‌کنم. الحمدلله در این مدت چند سال، شاهد رشد و پیشرفت فعالیت‌های این خبرگزاری از لحاظ کمی و کیفی بوده‌ام.

ایزدی تصریح کرد: دفاتر بسیاری از این خبرگزاری هم در داخل و هم در خارج از کشور افتتاح شده و حوزه‌های فعالیتی ایکنا نیز پیشرفت و گسترش خوبی پیدا کرده است. از نظر کیفیت اطلاع‌رسانی نیز شاهد رشد بودیم که لازم است از تلاش همکاران عزیز طی سال‌های گذشته قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه در رابطه با این مسئله باید به چند نکته اشاره کرد، افزود: رسانه‌ها با رویکردهای مختلفی همچون اطلاع‌رسانی، آموزشی و ... فعالیت می‌کنند و ضرورت دارد، ایکنا بیشتر به رویکرد مطالبه‌گری توجه کند، می‌دانیم که مطالبه‌گری موجبات رشد و پیشرفت فعالیت‌های قرآنی را فراهم می‌کند.

مدیر شبکه رادیویی قرآن بیان کرد: البته در این زمینه باید مراقبتی حاصل شود تا به دامن زدن به اختلافات احتمالی که ممکن است در جامعه قرآنی وجود داشته باشد، نزدیک نشویم، ‌خبرگزاری ممکن است در برخی زمینه‌ها، کششی ایجاد کند و به برخی از اختلافات یا اظهارنظرهای متضاد دامن زده شود. این مسئله با رفتار و رویکرد قرآنی در تضاد است و باید در این رابطه دقت لازم را به خرج داد.

ایزدی گفت: نکته بعدی، بحث رسانه‌های تخصصی و توجه به مخاطب تخصصی است. خیلی خوب است که خبرگزاری همه فعالیت‌ها و اتفاقات قرآنی را منعکس کند، ولی باید مراقبت شود تا به سمت انعکاس خبرهای عام نرود، این نکته‌ای است که باید به آن دقت شود؛ چراکه همه رسانه‌های تخصصی با این چالش مواجه هستند.

وی تصریح کرد: بنابر این، انعکاس فعالیت‌ها و اخبار قرآنی به منظور اینکه مردم رفتار و اخلاق قرآنی داشته باشند، ضروری است که به الحمدالله این خبرگزاری بدان توجه داشته و دارد.

مدیر شبکه رادیویی قرآن در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا ایکنا بتواند همچنان فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف ترویج، آگاه‌سازی و اغناسازی تداوم بخشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha