ایکنا؛ موفق در تبلیغ اندیشه‌های اجتماعی، اخلاقی و مبارزه با خرافه‌گرایی
کد خبر: 3897828
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
قاسم عسلی اظهار کرد؛

ایکنا؛ موفق در تبلیغ اندیشه‌های اجتماعی، اخلاقی و مبارزه با خرافه‌گرایی

معاون مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناور‌ی اطلاعات معتقد است، خبرگزاری ایکنا با تبلیغ اندیشه‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه به خوبی توانسته از خرافه‌گرایی جلوگیری کند.

به گزارش ایکنا، قاسم عسلی، معاون مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناور‌ی اطلاعات، در پیامی ضمن تبریک به مناسب سالگرد تأسیس خبرگزاری ایکنا، گفت: این روز را خدمت تک تک خبرنگاران خبرگزاری ایکنا و فعالان قرآنی و مذهبی در کشور تبریک می‌گویم. خبرگزاری ایکنا به عنوان یک رسانه تخصصی حوزه قرآن و مذهب در کشور توانسته است به خوبی کارکرد رسانه دینی را در کشورمان تخصصی کند و طبیعتاً وجود خبرگزاری ایکنا بین رسانه‌های تخصصی این حوزه بسیار واجب است.

وی افزود: رسانه دینی در الگو‌سازی و نهادینه کردن باور‌های دینی در جامعه نقش به‌ سزایی دارد و طبیعی است که اهداف سیاست‌گذاری فرهنگی جامعه باید به خوبی برای آحاد مردم جامعه تبیین شود؛ خبرگزاری ایکنا از این منظر می‌تواند با عنوان رسانه دینی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

معاون مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناور‌ی اطلاعات، تصریح کرد: نقش دیگری که این رسانه می‌تواند داشته باشد تبلیغ اندیشه‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه است که به خوبی توانسته از خرافه‌گری و ترویج اندیشه‌های غلط جلوگیری کند؛ به این معنی که دوست‌داران این حوزه می‌توانند بهره‌برداری خاصی از آن داشته باشند تا اندیشه‌های این حوزه به خوبی تبیین شود و جوانانی که به دنبال اندیشه‌های پاک هستند به خوبی می‌توانند از این رسانه بهره‌برداری کنند.

عسلی بیان کرد: وقتی عملکرد ایکنا را ملاحظه می‌کنیم، می‌بینیم در جایی متولد شده که یک قشر عظیم مانند دانشجویان در آنجا حضور داشته‌اند. این رسانه به خوبی توانسته برنامه‌های بسیار خوبی را برای مردم تدارک ببیند و همکاری‌ خوبی با سایر نهادها داشته باشد.

این فعال حوزه ارتباطات و کارشناس حوزه رسانه با اشاره به اینکه خوشبختانه خبرگزاری ایکنا با استفاده از تکنولوژی روز و بهر‌ه‌گیری از موارد مختلفی که امروز در جامعه است توانسته در قالب‌های مختلف همچون تصویری و هنری بر مخاطب خود اثر گذارد.
 
معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناور‌ی اطلاعات تأکید کرد: مدیران و برنامه‌ریزانی که در بحث بودجه فرهنگی برنامه‌ریزی می‌کنند، بهتر است بدانند که خبرگزاری ایکنا نقطه و مرکز بسیار مهمی در امر ترویج فعالیت‌های فرهنگی است و طبیعتاً باید به آن رسیدگی و توجه بیشتری شود. با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که تأکید بسیار زیادی در این خصوص دارند، باید این امر انجام شود و قطعاً موفقیت‌های بیشتری را از ایکنا در این حوزه شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha