همایش ملی مجازی دعا و تعالی انسان
کد خبر: 3901995
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

همایش ملی مجازی دعا و تعالی انسان

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با همکاری پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همایش ملی مجازی دعا و تعالی انسان را برگزار می‌کند.

همایش ملی مجازی دعا و تعالی انسانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، علی اصغر یساقی در خصوص برگزاری همایش ملی مجازی دعا و تعالی انسان، اظهار کرد: برگزاری این همایش از خرداد به شهریورماه امسال تغییر یافت و مهلت ارسال مقاله نیز تا ۲۵ مرداد ماه ۹۹ تمدید شد.

وی ادامه داد: نظر به شرایط جدید کاری و فرصت ایجاد شده برای رشد و ارتقاء علمی فرهنگی مسئولان حوزه فرهنگی دانشجویی واحدها و نیز لزوم توسعه فعالیت‎های فرهنگی مجازی و بهره‌مندی بیشتر از ایام تابستان پیشنهاد می‌شود، هریک از معاونان، مدیران، رؤسای دفاتر فرهنگ اسلامی و کارشناسان فرهنگی و قرآن و عترت و و ائمه جماعات به عنوان بخشی از وظایف جاری نسبت به تهیه مقاله در یکی از محورهای همایش به صورت فردی یا گروهی اقدام کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عنوان کرد: میزان عملکرد همکاران واحدها و استان‎ها در این حرکت علمی فراگیر بررسی و با داوری علمی فرهنگی آثار نسبت به قدردانی از همکاران و استان‌های برگزیده به نحو مناسب و شایسته اقدام می‌شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این خصوص به یادآوری چند نکته پرداخت:

  1. مقالات به ایمیل دفترمطالعات فرهنگی واحد مشهد ارسال شود daftarmotaleatuniazad@gmail.com
  2.  جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۵۱۰۸۲۱۹۱ دبیر همایش، آقای محتشمی و ۰۵۱۳۳۶۶۳۰۲۳۶تماس حاصل فرمایند.
  3. مجموعه مقالات برگزیده در مجله علمی پژوهشی فقه و تاریخ تمدن دارای مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود.
  4. همکاران واحدها واستان‌های فعال به صورت ویژه از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه تقدیر قرارمی‌گیرند.
  5. درصورت ایجادشرایط مناسب، برگزیدگان همایش وفعالان استان‌ها ۲ روز مهمان واحد مشهد خواهند بود.
  6.  مقالات در دو گروه سخنرانی و پوستر معرفی و برای تمام کسانی که مقاله آنها دراین دو گروه قرار می‌گیرند گواهی صادر می‌شود.
انتهای پیام
captcha