لغو دسته عزاداری آیت‌الله وحید خراسانی در روز شهادت امام حسن عسکری(ع)
کد خبر: 3930899
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

لغو دسته عزاداری آیت‌الله وحید خراسانی در روز شهادت امام حسن عسکری(ع)

آیت‌الله وحید خراسانی به‌رغم تمایل به انجام این مراسم، امسال به جهت رعایت حال عموم شیعیان حضرت امیرالمومنین(ع) دسته عزاداری ندارند و به برگزاری مراسم روضه در فضای باز بیت در روز شهادت بسنده کردند. 

لغو دسته عزاداری آیت‌الله وحید خراسانی در روز شهادت امام حسن عسکری(ع)به گزارش ایکنا، دفتر آیت‌الله وحید خراسانی در آستانه شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری (ع) و در پاسخ به پرسش متعدد عزاداران آن حضرت در رابطه با دسته عزاداری هرساله، در معیت آیت‌الله وحید خراسانی، تاکید کرد: لازم است به استحضار برساند که پس از تلاش گسترده شیفتگان حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه الشریف برای برپایی اجتماع عزاداری پدر گرامیشان، با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ابلاغ شده در جهت رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از انتشار بیماری کرونا، و مشورت‌های گسترده با مسئولین امر و متخصصین این موضوع، مع‌الاسف با برپایی این اجتماع با شرایط موجود، موافقت نگردید.
 
لذا معظم‌له به‌رغم تمایل به انجام این مراسم، امسال به جهت رعایت حال عموم شیعیان حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام دسته عزاداری ندارند و به برگزاری مراسم روضه در فضای باز بیت در روز شهادت بسنده کردند. امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فداه با رفع این بیماری، مراسم شهادت پدرگرامی آن حضرت با شور و عظمت چند برابر برگزار شود.
انتهای پیام
captcha