پایان ضبط مسابقات قرآن اوقاف در مراکز صداوسیمای استان‌ها / پخش هفته دوم آذر
کد خبر: 3934735
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

پایان ضبط مسابقات قرآن اوقاف در مراکز صداوسیمای استان‌ها / پخش هفته دوم آذر

مرحله ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در بخش آقایان مسابقات سراسری قرآن کریم امروز ۲۲ آبان‌ماه به پایان رسید، در روز پایانی این مسابقات نمایندگان هشت استان با حضور در مرکز صدا و سیمای استان خود به ضبط تلاوت‌ها پرداختند.

پایان ضبط استودیویی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن / پخش هفته دوم آذر

به گزارش ایکنا، مرحله ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در بخش آقایان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۱۷ آبان‌ماه آغاز شده بود، امروز، پنجشنبه، ۲۲ آبان‌ماه با اجرای نمایندگان‌ هشت استان باقیمانده به پایان رسید.

در این روز نمایندگان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، زنجان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با حضور در استودیوهای مراکز استانی صدا و سیما اجرای خود در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، اذان و تواشیح و هم‌خوانی را انجام می‌دهند تا به این‌ ترتیب مرحله ضبط این مسابقات به پایان برسد و دنبال‌کنندگان رقابت‌های قرآنی چشم انتظار پخش تلویزیونی آن باشند.

بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، زمان‌ پخش تلویزیونی این مسابقات هفته دوم آذرماه از طریق آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود. داوری این مسابقات همزمان با پخش تلویزیونی به صورت زنده صورت خواهد گرفت. این برای اولین بار است که مسابقات قرآن به چنین روشی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بخش بانوان مسابقات، به صورت ویدئوکنفرانسی از ۱۸ آذرماه آغاز شده و فردا، ۲۳ آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

در مرحله کشوری و پایانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش بانوان ۱۴۹ شرکت‌کننده و در بخش آقایان نیز ۲۳۰ شرکت‌کننده رقابت دارند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha