حرکت در مسیر حق نیازمند استقامت است / گله از کم‌توجهی به جوانان
کد خبر: 3948744
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
آیت‌الله علوی گرگانی؛

حرکت در مسیر حق نیازمند استقامت است / گله از کم‌توجهی به جوانان

یکی از مراجع تقلید در قم با تأکید بر این که حرکت در مسیر حق نیازمند استقامت و پشت کار قوی است، گفت: هیچ گاه نباید کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها، شما را از حرکت در مسیر پرتلاطم خدمت به ملت باز دارد.

به گزارش ایکنا، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع معظم تقلید در قم امروز در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت مهدی(عج) سپاه محمدرسول الله(ص) استان تهران، طی سخنانی اظهارکرد: جوانان نور چشمان کشور هستند و فعالیت گروه‌های جهادی صد در صد مقبول الله تعالی است؛ جوانان نباید در اهداف متعالی خویش سست شوند.

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از فعالیت گروه‌های جهادی کشور، با بیان این که جوانان افتخارآفرینان کشور هستند، تصریح کرد: گله‌هایی که نسبت به کم توجهی به ساحت مقدس جوانان عزیز کشور می‌شود، توقع و انتظاری درست است؛ مسئله عدم همکاری یا خدای ناخواسته کارشکنی در امور کارها مقوله جدیدی نیست و از اول اسلام چنین رویکردی بوده است و گذر از آن نیازمند سعه صدر و استقامت در مسیر است.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که بر اساس آموزه‌های الهی، هیچ گاه نباید در مسیر حق سست شویم، بیان کرد: بدانید که برتری از آن مؤمنان است، لذا باید قدم‌های خود را مستحکم برداریم. خداوند متعال وعده همکاری با اهل تقوا، احسان و نیکی را داده‌اند، امیدواریم شما جوانان بتوانید در اقدام خویش کوشاتر و فعال‌تر از پیش مسیر متعالی را طی کنید.

انتهای پیام
captcha