مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی سیدهادی خسروشاهی برگزار می‌شود
کد خبر: 3948959
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی سیدهادی خسروشاهی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی، عالم مجاهد، اسلام‌پژوه و متفکر معاصر به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در این مراسم که روز یکشنبه 5 بهمن‌ماه از ساعت 14 تا 16 در قالب نشست مجازی برگزار می‌شود، حسن بلخاری، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، سیدجمال‌الدین دین‌پرور، دبیرکل بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، محمدجواد حجتی‌کرمانی، محقق و پژوهشگر تاریخ و فرهنگ اسلامی، سیدمحمود دعائی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، محمدمهدی جعفری، نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه شیراز و سیدمحمود خسروشاهی، فرزند استاد فقید و مدیر مرکز بررسی‌های اسلامی سخنرانی می‌کنند.

همچنین در این نشست از کتاب زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی رونمایی خواهد شد. این اثر از سوی انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منتشر شده است.

این برنامه از پایگاه اسکای‌روم انجمن به نشانی https://www.skyroom.online/ch/farhang/anjomanmafakher پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با فشردن گزینه «میهمان»، بیننده این مراسم باشند. همچنین این نشست از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher2 نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha