بیانیه المصطفی در پی تحریم تولیت آستان قدس رضوی از سوی دولت امریکا
کد خبر: 3949651
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳

بیانیه المصطفی در پی تحریم تولیت آستان قدس رضوی از سوی دولت امریکا

درپی اقدام شرم‌آور دولت ایالات متحده امریکا در تحریم آستان قدس رضوی و تولیت آن، جامعةالمصطفی العالمیه بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایکنا، در پی تحریم اخیر آستان قدس رضوی‌(ع) و تولیت این آستان از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا، جامعةالمصطفی العالمیه بیانیه‌ای منتشر کرد، که متن آن بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

درپی شکست‌های متوالی نظام سلطه در مواجهه با انقلاب شکوهمند اسلامی و به کارگیری سیاست شکست خورده فشار حداکثری علیه ملت مومن، مقاوم و انقلابی ایران؛ سالیانی است که دولت مستکبر آمریکا، سلاح تحریم را برای پیشبرد اهداف سلطه جویانه خود در دست گرفته است که به اذن الهی و رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت، تمامی این توطئه‌ها در مدت بیش از چهل سال حیات جمهوری اسلامی ایران خنثی شده و هر روز شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون بوده‌ایم.

مقاومت ملت شریف ایران در برابر این مواجهه ظالمانه و غیرانسانی تا جایی ادامه یافت که دولت منحوس امریکا، به بدعتی جدید و شوم در تحریم مراکز علمی، فرهنگی و مذهبی متوسل شود و پس از تحریم مراکز علمی مانند جامعةالمصطفی العالمیه، این بار با تحریم آستان قدس رضوی و تولیت آن، ضمن برداشتن نقاب از چهره شیطانی خویش، سیاست تقابل با هویت فرهنگی و دینی ملت‌ها را به نمایش گذارد.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن محکوم کردن شدید این اقدام شرم‌آور و مذبوحانه، اعلام می‌دارد بی‌شک تصمیم دولت یاغی آمریکا در هدف قرار دادن مقدسات دینی و مذهبی، قدمی بی‌سابقه و غیرقانونی به منظور جریحه‌دار کردن احساسات میلیون‌ها مسلمان به ویژه محبان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در سراسر جهان است که به حول و قوه الهی، این بار نیز مانند همه توطئه‌های پیشین، نتیجه معکوس خواهد داشت و موجب استحکام بیشتر صفوف مسلمین و آزادیخواهان جهان در برابر جبهه استکبار خواهد شد.

جامعةالمصطفی العالمیه

انتهای پیام
captcha