شگرد انگلیس برای براندازی اسلام با سلطه سعودی و اسرائیلی
کد خبر: 3972327
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

شگرد انگلیس برای براندازی اسلام با سلطه سعودی و اسرائیلی

آیت‌الله علم الهدی گفت: انگلیسی‌ها در شگردی ناپاک و شیطانی، سلطه سعودی به عنوان یک نظام تکفیری برای براندازی اسلام و از سوی دیگر اسرائیل در غرب آسیا را به وجود آوردند.

شگرد ناپاک انگلیس برای براندازی اسلام با سلطه سعودی و اسرائیلیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، امروز 28 اردیبهشت ماه، در مراسم اعلام انزجار حوزویان خراسان از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطین و افغانستان در مدرسه علمیه عالی نواب از تعبیر قرآنی «مبارک» برای مسجدالاقصی گفت و با اشاره به آیه یک سوره اسراء، اظهار کرد: استفاده از عنوان «مبارک» برای حرم و سپس مسئله هدایت جهانیان در این آیه ذکر شده که به معنی آن است که مبارک بودن یک سرزمین مبدا و مقدمه هدایت است.

عضو شورای عالی حوزه‌علمیه خراسان با اشاره به اینکه مسجدالحرام منشا هدایت جهانیان است بیان کرد: کعبه نقطه شفاف توحیدی حضرت حق است و جریان بعثت و ولادت امیرمؤمنان(ع) در آن اتفاق افتاده و در واقع ابزار هدایت جهانیان محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: خصوصیتی که خدا برای مسجد الاقصی بیان می‌کند، نیز همین ویژگی مبارک بودن را دارا، و مبارک بودن و قداست این مسجد در عرض مسجدالحرام است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جنایات استکبار، نشان‌دهنده خصوصیت و ویژگی سرزمین فلسطین یعنی همان مبارک بودن است که مقدمه هدایت جهانیان است، تصریح کرد: امروز جبهه فلسطین در برابر استکبار، جبهه اسلام در برابر دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر اکرم(ص) است و هر مسلمانی باید در این عرصه شرکت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جنایت‌های امروز رژیم صهیونیستی باعث بی‌آبرویی آمریکا و اسرائیل در دنیا شده و نفرت جهانیان نسبت به آنان را بیشتر کرده است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه حتی یهودیان نیز معتقدند که این حرکت‌ها، اسرائیل را از بین خواهد برد، اظهار کرد: اکنون، مهاجرت معکوس شکل گرفته است و آنان سرمایه‌های خود را به کشورهای غربی باز می‌گردانند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: انگلیسی‌ها در شگردی ناپاک و شیطانی، سلطه سعودی به عنوان یک نظام تکفیری برای براندازی اسلام و از سوی دیگر اسرائیل در غرب آسیا را به وجود آوردند.

وی تاکید کرد: بزرگترین جنایتی که استکبار و استعمار غرب نسبت به انسان‌ها و عمدتاً امت اسلامی انجام داد، تشکیل کشور صهیونیستی است و در واقع، مسئله تاسیس حاکمیت نظام سعودی در جزیرة العرب و اسرائیل در شامات، یکی است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان به ارائه سخنانی در خصوص مسئله یهودی سازی مسجد الاقصی و قدس توسط صهیونیست‌ها پرداخت گفت: یهودیان جهان از شگرد شیطانی نتانیاهو استقبال نکرده‌اند.

انتهای پیام
captcha