هفتمین خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی منتشر شد
کد خبر: 3985795
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲

هفتمین خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی منتشر شد

هفتمین خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی ویژه خرداد و تیر ۱۴۰۰ از سوی مجتمع آموزش عالی امام خمینی وابسته به جامعة المصطفی(ص) منتشر شد.

هفتمین خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی منتشر شدسیدیوسف موسوی، معاون پژوهش مجتمع عالی قرآن و حدیث جامعة المصطفی(ص) در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: اخبار جهان اسلام شامل معرفی مرکز منهاج القرآن، مرکز بین‌المللی آموزش قاریان و مربیان قرآن در پاکستان و تصویب رشته‌های جدید قرآن و حدیث در مجتمع آموزش عالی امام خمینی از جمله بخش‌های این مجله است.

موسوی اضافه کرد: معرفی مراکز استشراق بین‌المللی پروژه‌های اسلام‌شناسی دانشگاه آیوا و معرفی دانشگاه بوستون همچنین معرفی مدرسه عالی قرآن و حدیث و اخبار داخلی قرآنی حدیثی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث و مراکز دانشگاهی و حوزوی از دیگر بخش‌های این شماره مجله است.

مدیرمسئول این مجله ادامه داد: معرفی جدیدترین کتب قرآنی حدیثی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث در بخش معرفی یک اثر قرآنی و معرفی نشریات قرآنی حدیثی شامل مجله مطالعات قرآن و علوم و مجله حدیث‌پژوهی هم بخش دیگر این مجله را تشکیل می‌دهند.

معاون پژوهش مجتمع امام خمینی بیان کرد: این مجله آماده است تا  همه اخبار داخل ‌و خارج از کشور را در مورد قرآن اعم از اخبار نسخه‌ها و پایان‌نامه‌های دفاع شده و طرح‌های پژوهشی در حال اجرا یا تمام شده و نیز کتاب‌ها و مجلات منتشره و نشست‌ها و همایش‌های قرآنی و حتی اخبار وفات شخصیت‌های قرآنی جهان و نیز مراکز استشراقی و جوایز قرآنی را منتشر کند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ارتباط با این مجله الکترونیک می‌توانند اخبار خود را به پیام‌رسان ایتا و سروش و واتساپ به شماره ۰۹۳۸۳۲۶۱۲۳۶ ارسال کنند.

موسوی تصریح کرد: حجت‌الاسلام عباسعلی براتی، سردبیر، حسن روشن، مدیر اجرایی و حجج اسلام و المسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، حسین علوی مهر، محمد فاکر میبدی، محمدحسن زمانی، محمدجواد اسکندرلو و سیدیوسف موسوی اعضای هیئت تحریریه این مجله هستند. 

انتهای پیام
captcha