۱۲۰ اثر جامعةالمصطفی به زبان‌های مختلف در هفته پژوهش رونمایی می‌شود
کد خبر: 4019589
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

۱۲۰ اثر جامعةالمصطفی به زبان‌های مختلف در هفته پژوهش رونمایی می‌شود

مسئول کمیته اجرایی هفته پژوهش المصطفی گفت: در هفته پژوهش از ۱۲۰ اثر جدید علمی به زبان‌های مختلف دنیا رونمایی می‌شود.

در هفته پژوهش از ۱۲۰ اثر به زبان‌های مختلف رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نوبخت، مسئول کمیته اجرایی دبیرخانه هفته پژوهش المصطفی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با ارائه گزارشی از اقدامات کمیته اجرایی گفت: در هفته پژوهش، بیش از چهل مرکز از مراکز تابعه و پیوسته جامعةالمصطفی در این نمایشگاه حضور دارند و آثار پژوهشی خود را ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه، دستاورد‌های پژوهشی هفته پژوهش، غرفه اختصاصی ویژه بانوان و همچنین غرفه خاص ویژه نمایندگی‌های خارج از کشور و همچنین مراکز پژوهشی که المصطفی در داخل و خارج از کشور دارد، برپا شده دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه یازده نشست و نقد کتاب در نمایشگاه المصطفی برگزار خواهد شد، گفت: مرکز بین‌المللی نشر المصطفی با بیش از چهار هزار  اثر در ۴۲ زبان و ۲۴ موضوع، غرفه مجزایی در این نمایشگاه دارد که امید است با تلاش همکاران ما در کمیته محتوا و بررسی آثار پژوهش دستاورد‌های فاخر پژوهشگران برتر جامعه المصطفی معرفی شود.

در ادامه این نشست نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کربلایی، مسئول کمیته محتوایی نمایشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: جلسات مختلفی توسط این کمیته تشکیل و برنامه‌هایی که قرار است در هفته پژوهش برگزار شود، مورد بررسی و نهایی شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود، اهمیت ارزیابی‌های پژوهشی بر ارتقای سطح علمی آثار را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام
captcha