آغاز رسمی افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن با تجلیل از دو مدیر قرآنی
کد خبر: 4022396
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

آغاز رسمی افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن با تجلیل از دو مدیر قرآنی

بخش پایانی مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با تجلیل از دو مدیر قرآنی در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امشب، ۲۹ آذرماه، رأس ساعت 18 با تلاوت هادی موحدامین، صاحب رتبه دوره قبل این مسابقات آغاز شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مدیران و جامعه قرآنی کشور در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رسما آغاز شد.

بخش پایانی این مراسم از زحمات عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون سابق قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا مسیب‌زاده، مدیر‌کل سابق دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تقدیر شد.

همچنین به این دو نفر هدایایی از سوی شورای عالی قرآنی، سازمان اوقاف و امور خیریه، انجمن خادمان قرآن، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز اهدا شد.

مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شامگاه امروز ۲۹ آذرماه در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. 

یادآور می‌شود، در روز اول مسابقات شش قاری، سه مرتل، سه حافظ ۲۰ جزء، سه حافظ کل و دو گروه هم‌خوانی و همسرایی به اجرای برنامه‌ می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha