کشتار شیعیان، سقوط حکومت سعودی را تسریع می‌کند
کد خبر: 4042780
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

کشتار شیعیان، سقوط حکومت سعودی را تسریع می‌کند

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی اعدام شیعیان در عربستان سعودی بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: شهادت جانسوز ده‌ها تن از شیعیان مظلوم و غریب عربستان توسط حکومت سعودی نه تنها موفقیتی برای حاکمیت عربستان به ارمغان نمی‌آورد بلکه حرکتش به سمت نابودی را تسریع می‌بخشد.

دفتر تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

باز هم نشانه‌ای دیگر از ضعف و افول حکومت‌های ستمگر نمایان شد. حکومت‌هایی که با بهانه‌های واهی و اقدامات نابخردانه دنباله رو استکبار جهانی هستند و با جنایات خویش پای در جای پای ظالمین عالم می‌گذارند.

شهادت جانسوز ده‌ها تن از شیعیان مظلوم و غریب عربستان توسط حکومت سعودی مصداقی بارز از همین دنباله‌روی کورکورانه است که نه تنها موفقیتی برای حاکمیت عربستان به ارمغان نمی‌آورد بلکه حرکتش به سمت نابودی را تسریع می‌بخشد.

از طرف دیگر به شهادت رساندن پیروان یکی از مهمترین مذاهب اسلامی آن هم به این شکل بدوی و ظالمانه ضربه سنگینی بر پیکره وحدت اسلامی است و مسئولیت این وحدت‌شکنی متوجه حکومت عربستان خواهد بود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن قاطعانه این اقدام فجیع، از خداوند متعال برای شهدای عربستان علو درجات و برای بازماندگان ایشان تمنای صبر و استقامت دارد. عربستان و دیگر ظالمان جهان بدانند که انتقام نزدیک است؛ فَلا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انتِقام.

روابط عمومی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم

انتهای پیام
captcha