جامعةالمصطفی به بلوغ در حوزه دانش‌های مهارتی رسیده است
کد خبر: 4043300
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
مدیر مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی:

جامعةالمصطفی به بلوغ در حوزه دانش‌های مهارتی رسیده است

مدیر مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی، با بیان اینکه جامعةالمصطفی به بلوغ در حوزه دانش‌های مهارتی رسیده است، گفت: مستندسازی تراکم سازمانی و اشتراک گذاری آن می‌تواند در فرایند ارتقای دانش‌های مهارتی جامعةالمصطفی مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجیدعبادی، معاون پژوهش جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید عبادی، معاون پژوهش جامعةالمصطفی العالمیه، ۲۴ اسفند در سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز مهارتی کاربردی جامعةالمصطفی، با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی باید به دو بخش فرض و فضل پیگیری شود، اظهار کرد: تکمیل دانشی برخی از رشته‌های آموزشی، نیازمند پشت سر گذاشتن دوره‌های مهارتی است؛ از این رو، پیگیری این موضوع به صورت عینی، لازم و ضروری است.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه، به برخی از مصادیق و الزامات آموزش‌های مهارتی برای تکمیل دانش رشته‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: برخی از دوره‌ها به صورت فضل پیگیری شده، ناظر به نیاز‌های منطقه‌ای، اولویت بندی و پیگیری می‌شوند؛ آموزش مهارت ارتباط گیری صحیح به عنوان دوره مهارت عمومی، می‌تواند در همه شئون آموزشی المصطفی عملیاتی شود.

عبادی بر لزوم ترسیم پیوست مهارتی برای هر یک از رشته‌های تخصصی جامعةالمصطفی تأکید کرد و گفت: نیاز است نقطه تمایز آموزش‌های مهارتی ارائه شده در مؤسسه بیان، با مجموعه‌های فعال صفی به خوبی ترسیم شود.

لزوم توجه به فرایند ارتقاء و پویایی دانش‌های مهارتی

سپس، اسماعیل شراهی، مدیر مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی اظهار کرد: با توجه به جدید و به‌روز شدن نیازها، باید پویایی خروجی‌ها و کاربردی‌سازی آن ناظر به نیاز‌های جدید به‌روزرسانی شوند.

اسماعیل شراهی، مدیر مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی

وی، با بیان اینکه جامعةالمصطفی به بلوغ در حوزه دانش‌های مهارتی رسیده است، اظهار کرد: مستندسازی تراکم سازمانی و اشتراک گذاری آن می‌تواند در فرایند ارتقای دانش‌های مهارتی جامعةالمصطفی مؤثر باشد.

مدیر مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی، با بیان اینکه در میان مدیران ارشد المصطفی اشتراک نظر و هم‌افقیِ خوبی ناظر به دانش‌های مهارتی وجود دارد، تصریح کرد: مؤسسه بیان صفِ محوری در جامعةالمصطفی بوده، توسعه آن نیازمند بازنگری در اسناد راهبردی است.

انتهای پیام
captcha