اولین مدرسه تخصصی «فرصتِ صدرخوانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4063500
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

اولین مدرسه تخصصی «فرصتِ صدرخوانی» برگزار می‌شود

اولین مدرسه تخصصی کشوری «فرصت صدرخوانی» با هدف ترویج عالمانه و روش‌مند منظومه فکری شهید علامه محمدباقر صدر به همت اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق(ع) نمایندگی استان خراسان و با همکاری پژوهشگاه شهید صدر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق (ع) نمایندگی استان خراسان با هدف ترویج عالمانه و روش‌مند منظومه فکری شهید علامه محمدباقر صدر، اولین مدرسه تخصصی کشوری «فرصت صدرخوانی» را با همکاری پژوهشگاه شهید صدر برگزار می‌کند.

این اندیشکده با درک اهمیت مسئله محوری و پژوهش کاربردی در فضای علمی و پژوهشی و همچنین آشنایی تفصیلی با اندیشه اصیل شهید صدر، درصدد است تا با تببین اندیشه ایشان، مقدمات علمی و اسلامی ورود به مسئله محوری را با مقیاس اندیشه اسلام ناب متکی بر آراء و اندیشه ایشان پیگیری کند.

این مدرسه در چهار سطح مختلف طراحی شده است که عموم مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مطالعه و تسلط بر منابع هر سطح، شرکت در کارگاه‌ها و انجام فعالیت‌های محوله به صورت پلکانی یا موازی به سطوح بعدی راه یابند.

ثبت نام و شرکت در سطح مقدماتی (سطح اول) و تعیین سطح برای همه علاقه‌مندان ضروری است. فراگیرانی که با اندیشه و آثار شهید صدر (ره) آشنایی دارند پس از تعیین سطح از امتیازات و فرصت‌های ویژه‌ای برای شرکت یا حتی همکاری (علمی یا اجرایی) در سطوح بعدی بهره‌مند می‌شوند و پس از سطح مقدماتی می‌توانند سطح بعدی مورد نظر خود را حسب صلاحدید انتخاب کنند.

آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛ آیت‌الله حسین علی سعدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و ریاست دانشگاه امام صادق(ع)؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ملک زاده، مؤلف و مترجم آثار شهید صدر و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم؛ حجت‌الاسلام رضا اسلامی، مؤلف آثار شهید صدر و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم؛ دکتر محسن اسماعیلی، عضو مجلس خبرگان رهبری و هیئت علمی دانشگاه تهران؛ حجت الاسلام سید حسن وحدتی شبیری، مدیر مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع) و هیئت علمی دانشگاه قم؛ حجت الاسلام سید امید مؤذنی، مترجم آثار شهید صدر و معاون پژوهشی پژوهشگاه شهید صدر و حجت‌الاسلام علی نعمتی، مدیر هیئت اندیشه ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی، از اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی مدرسه تخصصی «فرصت صدرخوانی» هستند.

در حال تکمیل/ اولین مدرسه تخصصی «فرصتِ صدر خوانی» برگزار می‌شود

این مدرسه به صورت مجازی ویژه فراگیران سراسر کشور و نیمه حضوری یا مجازی ویژه فراگیران مشهد مقدس برگزار می‌شود. همچنین به برگزیدگان مدرسه مدرک تخصصی اعطا خواهد شد و در فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرتبط جذب می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مدرسه تخصصی «فرصت صدرخوانی» در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنند و یا به شماره تلفن ۰۹۲۲۱۰۳۹۴۶۲ در پیام رسان واتس اپ پیام دهند.

انتهای پیام
captcha