حماسه سوم خرداد؛ بیانگر تجلی غیرت ملت ایران در صیانت از ارزش‌ها
کد خبر: 4143041
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

حماسه سوم خرداد؛ بیانگر تجلی غیرت ملت ایران در صیانت از ارزش‌ها

یک کارشناس جبهه مقاومت در چناران گفت: حماسه سوم خرداد بیانگر تجلی اراده پولادین و غیرتمندانه ملت ایران در صیانت از ارزش‌ها است.

سردار عبدالفتاح اهوازیان، کارشناس جبهه مقاومتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار عبدالفتاح اهوازیان، کارشناس جبهه مقاومت و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز دوم خردادماه در مراسم پاسداشت حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول که در محل مسجد امام رضا(ع) چناران برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی این رزمندگان بودند که گوش به فرمان رهبرشان، جان در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از مرز و بوم کشور سینه سپر کردند.

وی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد بیانگر تجلی اراده پولادین و غیرتمندانه ملت ایران در صیانت از ارزش‌ها است، افزود: یادآوری این روزها و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران اقدام موثری است برای آشنایی نسل آینده با حماسه و رشادت ملت ایران و به یادآوردن ۸ سال جنگ تحمیلی و مقابله با دشمنان این نظام و انقلاب که منشاء ایمان و غیرت داشت.

سردار اهوازیان در این مراسم ضمن روایتگری از دوران جنگ تحمیلی، بیان کرد: خرمشهر در اشغال دشمنان بود اما ایمان همراه با عمل، بصیرت‌ و ولایت‌ مداری سبب شد تا ملت ما ترسی از تجهیزات و امکانات نداشته باشد و با دست خالی علیه دشمن مقابله کند.

وی تصریح کرد: امثال جوانان بسیجی زمان انقلاب و جنگ تحمیلی هنوز هم بسیارند و هیچ گاه میدان را خالی نکرده و نمی‌کنند و هر کجا که جامعه نیازمند حضور آنها باشد در میدان حاضر می‌شوند و ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام و مقتدای خویش را لبیک می‌گویند.

این کارشناس جبهه مقاومت تاکید کرد: ملت شریف ایران با تاسی از آموزه‌های دینی این روحیه جهادی و بسیجی را حفظ می‌کنند تا پیروزی و سربلندی، نصیب مدافعین همیشگی انقلاب اسلامی شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم قرعه‌کشی عتبات عالیات بین تمامی شرکت‌کنندگان انجام و به منتخبین کمک هزینه این سفر معنوی اهداء شد. همچنین به برگزیدگان مسابقه راهیان نور نیز هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha