منظومه فکری رهبر انقلاب امتداد منظومه فکری امام خمینی(ره) است
کد خبر: 4145919
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در استانبول:

منظومه فکری رهبر انقلاب امتداد منظومه فکری امام خمینی(ره) است

حجت‌الاسلام خسروپناه با تأکید بر اینکه باید منظومه فکری امام را پیش ببریم، گفت: منظومه فکری مقام معظم رهبری امتداد و استمرار منظومه فکری حضرت امام(ره) است.

عبدالحسین خسروپناه، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عصر امروز، ۱۵ خرداد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در مراسمی که به همت نمایندگی المصطفی در ترکیه و رایزنی فرهنگی کشورمان در استانبول برپا شده بود، اظهار کرد: امام عزیزمان همیشه زنده است، چون انقلاب زنده است و یاد، اندیشه و منظومه فکری امام(ره)، خط‏ مشی کارگزاران نظام و انقلاب، همچنین دوستداران این نظام مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه باید منظومه فکری امام را پیش ببریم، گفت: منظومه فکری مقام معظم رهبری امتداد و استمرار منظومه فکری حضرت امام(ره) است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: مناسبت‌های مذهبی، دینی، اجتماعی از جمله گرامی‌داشت قیام ۱۵ خرداد، 22 بهمن، 12 فروردین و امثال آن را باید برای نسل جوان تببین کنیم تا با رشادت‌ها، ایثارگری‌هایی که برای حفظ این نظام و انقلاب صرف شده است، آشنا شوند. برای مثال همین قیام 15 خرداد که ملت شریف ایران با استقامت و عقلانیت، جمهوریت و اسلامیت، این انقلاب را حفظ کردند.

عبدالحسین خسروپناه، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی

حجت‌الاسلام خسروپناه با تأکید بر اینکه دوستداران نظام و انقلاب در هر نقطه‌ای از جهان که باشند در عهدشان با امام(ره) ثابت قدم و صادق هستند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثر را برای ترویج فرهنگ اسلامی برداریم.

یادآور می‌شود، نمایندگی جامعةالمصطفی در ترکیه با همکاری وابستگی فرهنگی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را در مرکز آموزشی المصطفی در شهر استانبول و با حضور علما، فضلا و دانش‌آموختگان المصطفی برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha