دوفصلنامه حقوق بشر دانشگاه مفید برگزیده جشنواره فارابی شد
کد خبر: 4156977
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

دوفصلنامه حقوق بشر دانشگاه مفید برگزیده جشنواره فارابی شد

دوفصلنامه بین‌المللی حقوق بشر این دانشگاه مفید در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی که در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، نشریه برتر علمی کشور شد.

دوفصلنامه حقوق بشر دانشگاه مفید برگزیده جشنواره فارابی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مفید، «دوفصلنامه بین‌المللی حقوق بشر» این دانشگاه، در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی که در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، با کسب بالاترین امتیاز در رقابت با سایر نشریات دانشگاهی ایران، به عنوان «نشریه برتر علمی کشور» انتخاب و معرفی شد.

جشنواره فارابی معتبرترین جشنواره علمی ایران است که صرفا به تحقیقات و پژوهش‌های علوم انسانی پرداخته و از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

در آیین اختتامیه این جشنواره  که به معرفی برگزیدگان اختصاص دارد، دوفصلنامه بین‌المللی حقوق بشر دانشگاه مفید به عنوان نشریه علمی برتر معرفی شد. 

پیش از این نیز این دوفصلنامه به سبب دارا بودن استانداردهای بین‌المللی، به عنوان اولین نشریه علمی ایران در زمینه دانش حقوق به عضویت پایگاه استنادی بین‌المللی اسکوپوس (Scopus) انتخاب و مقالات آن در حال حاضر با رتبه Q۴ در این پایگاه بین‌المللی که هم ردیف پایگاه استنادی بین‌المللی ISI است، نمایه‌سازی می‌شود. 

انتهای پیام
captcha