راهپیمایی مردم گناباد در حمایت از کودکان غزه برگزار شد
کد خبر: 4182521
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی مردم گناباد در حمایت از کودکان غزه برگزار شد

راهپیمایی و اجتماع مردم گناباد در حمایت از کودکان غزه امروز، ۲۷ آبان ماه در میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

راهپیمایی گنابادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، قشرهای مختلف مردم شهرستان گناباد همگام با سایر هموطنان در جای جای میهن اسلامی، امروز، 27 آبان‌ماه با حضور در راهپیمایی و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و با کودکان و مردم مظلوم غزه همدردی کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فرماندار، امام جمعه و سایر شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پس از پیمودن مسیر میدان غدیر تا میدان امام خمینی(ره) در مقابل مسجد جامع و مصلی گناباد اجتماع کردند.

اجتماع‌کنندگان با فریادهای «الله اکبر» و  «با غزه همدردم، آماده نبردیم» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

حجت‌الاسلام حجت نصیری، استاد حوزه علمیه امام رضا(ع) گناباد، در این اجتماع با بیان اینکه اسلام با «لا اله الا الله» آغاز می‌شود، اظهار کرد: گام اول در ایمان به خدا، کفر به طاغوت است.

وی وظیفه همه مسلمانان را دشمن‌شناسی و بیداری در برابر توطئه‌های دشمنان بیان و تصریح کرد: در زیارت عاشورا هم قبل از سلام به حضرت عبدالله الحسین(ع)، لعن و نفرین و انزجار از دشمن آمده است.

نصیری از هوشیاری و بیداری در برابر دشمن به عنوان یک رسالت اولویت‌دار برای مسلمانان یاد کرد و گفت: با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اکنون چهره واقعی اسرائیل برای همه مردم جهان نمایان شده است.شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نه تنها یک شعار، بلکه ابزاری برای نمایش بیزاری از باطل است.

قرائت بیانیه بخش‌های دیگر این مراسم تجمع بود.

انتهای پیام
captcha