مدير موسسه آموزش عالی معصوميه(س) بوشهر معرفی شد
کد خبر: 2563008
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

مدير موسسه آموزش عالی معصوميه(س) بوشهر معرفی شد

گروه حوزه‏های علميه: مراسم معارفه مدير موسسه آموزش عالی معصوميه(س) بوشهر با حضور نماينده ولی‌فقيه در استان، مدير حوزه علميه خواهران استان و جمعی از مديران و مسؤلان استانی در دفتر نماينده ولی فقيه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‏‎المللی قرآن (ايكنا) حجت‎الاسلام والمسلمين صفايی بوشهری، نماينده ولی فقيه در استان بوشهر در اين مراسم كه عصر روز گذشته 25 تيرماه برگزار شد، با قدردانی از زحمات مديريت حوزه علميه خواهران استان و مدارس بوشهر بيان داشت: در حال حاضر يكی از مهمترين دغدغه‎های ما تكميل زيرساخت‌ها با تمام استانداردهای لازم است كه در سال‌های آينده شاهد اتمام آن‌ها خواهيم بود.
وی افزود: افزايش جذب خواهران و آموزش آن‌ها در حوزه‎های علميه به همراه ارتقاء سطح آموزشی و علمی در مقاطع مختلف، بويژه سطح‌ 3 از ديگر دغدغه‌های حوزه‌های علميه خواهران اين استان است.
نماينده ولی فقيه در استان بوشهر با اشاره به تربيت اساتيد مجرب خواهر در استان اظهاركرد: گسترش فضای آموزشی بايد همراه با تربيت استاد باشد به گونه‎ای كه اين استان از لحاظ اساتيد مجرب و بااخلاق به خودكفائی برسد؛ كه اولين گام در اين راستا نخبه‎شناسی از ميان طلاب است.
وی تاكيد كرد: مديران و معاونان مدارس بويژه مدارس سطح 3 بايد در همه ابعاد از لحاظ مديريتی، علمی، اخلاقی، برنامه‌ريزی در شكل و محتوا و اجرائی قوی، توانمند، دقيق و جامع باشند تا شاهد حوزه‎ای بالنده باشيم.
حجت‌الاسلام والمسلمين صفايی بوشهری در ادامه مشورت را يكی از مهمترين راه حل‎های موفقيت و حل مشكلات و مسائل دانست و افزود: يك مدير موفق با صبر و حوصله، شرح صدر، مشورت با اهل علم و تجربه و بر اساس تدبير و تصميمی هوشمندانه به اجراء و حل سريع مسائل و مشكلات در تمامی امور بويژه مسائل خاص می‎پردازد.
captcha