آزادگان ﭘﯿﺎم ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﺸﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ ﻏﯿﺮﺧﺪا را ﺑﺮای ﻣﻠﺖ اﯾﺮان به ارمغان آوردند
کد خبر: 3345100
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

آزادگان ﭘﯿﺎم ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﺸﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ ﻏﯿﺮﺧﺪا را ﺑﺮای ﻣﻠﺖ اﯾﺮان به ارمغان آوردند

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر آزادگان را ذخیره معنوی انقلاب برشمرد و افزود: این افراد در زمان اسارت با اتکا به تکیه‌گاه الهی، ذخیره معنوی برای انقلاب و اسلام شدند و ﭘﯿﺎم ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﺸﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ ﻏﯿﺮﺧﺪا را ﺑﺮای ﻣﻠﺖ اﯾﺮان ﺑﻪ ارﻣﻐﺎن آوردﻧﺪ.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی رشید سلحشور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر صبح امروز، 26 مردادماه در مراسمی که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در محل هیئت رزمندگان برگزار شد، آزادﮔﺎن را ﻧﻤﺎد ﻣﻘﺎوﻣﺖ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان دانست و گفت: آزادگان ﺑﺎ ﭘﯿﺎم ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﺸﺪن در ﺑﺮاﺑﺮ ﻏﯿﺮﺧﺪا را ﺑﺮای ﻣﻠﺖ اﯾﺮان ﺑﻪ ارﻣﻐﺎن آوردﻧﺪ.

سلحشور با اشاره به اینکه آزادگان سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند و در واقع آن‌ها در طول دوران اسارت هر روز شهید شده و با رنج دست و پنجه نرم می‌کردند، افزود: آنان با رفتارشان به ما آموخته‌اند که باید در برابر سختی‌ها استقامت کنیم.

وی اظهار کرد: آزادگان همگام با شهدا و جانبازان برای دفاع از میهن اسلامی و دین و ناموس کشور مبارزه کردند و رنج اسارت را به جان خریدند لذا ما موظفیم به پاس زحمات و رنج و مشقت‌های آنان، مقام آنان را پاس بداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻨﮑﻪ اﯾﻦ آزادﮔﯽ را از اﻣﺎم راﺣﻠﻤﺎن ﻓﺮاﮔﺮﻓﺘﻪ‌اﯾﻢ تا واﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ھﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻗﺪرت ﺷﺮق و ﻏﺮب ﻧﺒﺎﺷﯿﻢ، عنوان ﮐﺮد: ھﺮ ﮐﺸﻮری ﻧﻤﯽﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ راﺣﺘﯽ ﺧﻮد را از اﺳﺘﻌﻤﺎر ﮐﺸﻮرھﺎی اﺑﺮﻗﺪرت رھﺎﯾﯽ دھﺪ؛ البته ﮐﺸﻮرھﺎی ﻣﻨﻄﻘﻪ دﺳﺖ ﺑﻪ اﻧﻘﻼب زده‌اﻧﺪ که اﻣﯿﺪوارﯾﻢ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ اﺳﺘﻘﻼل ﺧﻮد را ﺑه ﺪﺳﺖ آورﻧﺪ.

وی افزود: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، یوم الله دیگری در نظام است چون خاک مقدس ما در چنین روزی، بار دیگر دلیرمردانی را به خود راه داد که برای سربلندی ایران اسلامی سال‌ها دور از وطن در بند زنجیرهای دشمن بودند.

سلحشور اظهار کرد: روزی این عزیزان برای آزادی ما تلاش کردند و امروز مهمترین وظیفه ما این است که به شکرانه آزادی آن‌ها، 26 مرداد را پاس بداریم و برنامه‌های باشکوهی در این روز برای تجلیل از آزادگان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اگر شهدا و عنایات آنان به نظام و انقلاب نبود، نمی‌توانستیم موانع ایجاد شده از سوی دشمنان و توطئه‌های آنان را پشت سر بگذاریم، گفت: امروز به برکت رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثار ایثارگران و صبر و استقامت آزادگان شاهد اقتدار نظام اسلامی هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر با بیان اینکه کفار و دشمنان نظام اسلامی همواره خواستند نور نهضت اسلامی ایران را خاموش کنند، افزود: صدام در دوران جنگ تحمیلی با همدستی آمریکا و صهیونیست نتوانست این نور را خاموش کند زیرا ملت ایران برا ی حفظ این نظام و این مرز و بوم جان داد.

captcha