نمایشگاه «با ولایت تا شهادت» در حریم رضوی برپا می‌شود
کد خبر: 3366410
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه «با ولایت تا شهادت» در حریم رضوی برپا می‌شود

گروه اجتماعی: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار ثامن گفت: نمایشگاه «با ولایت تا شهادت»، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در خیابان شیرازی منطقه ثامن شروع به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، سیدمحمد میرشفیعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ثامن مشهد اظهار کرد: در آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه «با ولایت تا شهادت» و کارگاه‌های دفاع مقدس در ابتدای خیابان شیرازی آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه همچنین در این هفته کارگاه‌های آموزشی «جنگ دیروز، جنگ امروز» در مدارس منطقه برگزار می‌شود، افزود: برپایی یادواره شهدا و برگزاری پنج تور مزار شهدا و بازدید شهروندان و زائران از نمایشگاه خانگی منزل شهیدان دهنوی منطقــه ثامن از دیگر برنامه‌های دفاع مقدسی منطقه است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار ثامن ادامه داد: فضاسازی و محیط آرایی در بیش از 20 مدرسه و مسجد منطقه و برپایی حجله جلوی منازل شهدای منطقه از دیگر اقدامات منطقه در این هفته خواهد بود.

وی پخش مارش جنگ و نوحه‌های جنگی به همراه حرکت نمادین خودروی اعزام رزمندگان در معابر منطقــه در قالب طرح «یاد جبهه‌ها» را از دیگر برنامه‌های منطقه دانست و تصریح کرد: پخــش کلیپ‌های دفاع مقدسی در بیش از 10 مدرسه و 10 مســجد، معابر و بازارها به همراه تدوین و چاپ کتابچه زندگی شهدای منطقه ثامن در قالب طرح «یاد لاله‌های ثامن» از دیگر اقدامات منطقه ثامن در هفته دفاع مقدس است.

میرشفیعی گفت: همچنین دیدار با خانواده شهدا و برگزاری برنامه «جهاد اصغر، جهاد اکبر» بــرای بازگویــی و یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس در کنار برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی در پایان افزود: غرفه‌های پلاک شهیدان، ارسال لوح سپاس برای کسانی که در جبهه ها خدمات داشته‌اند، از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

captcha