تشرف سالمندان سادات نیشابوری به حرم رضوی
کد خبر: 3482515
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

تشرف سالمندان سادات نیشابوری به حرم رضوی

گروه اجتماعی: 37 نفر از سالمندان سادات درود نیشابور به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خراسان رضوي، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، 37 نفر از سالمندان سادات درود نیشابور به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.
مجتبی قائنی‌نجات، مسئول این گروه ابراز کرد: با عنایت علی بن موسی الرضا(ع) و همت مدیران عالی و مسئولان آستان قدس رضوی توفیقی حاصل شد تا سالمندان سادات نیشابوری به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شوند.
قائنی‌‎نجات گفت: امروز به لطف خداوند زیارت بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) و کسب فیض از انـوار قدسی این حرم نوارنی نصیب و روزی سالمندانی شده است که سال‌ها آرزوی زیارت این بارگاه منور را بر دل داشتند.
وی با بیان اینکه در این طرح زمینه تشرف گروه‌های کم درآمد از مناطق محروم فراهم شده است، افزود: توسعه و تداوم این طرح می‌تواند به گسترش فرهنگ زیارت در جامعه کمک شایانی کند.
همچنین سید علی حسینی، یکی از اعضای این گروه ابراز کرد: بسیار خوشحالم که پس از سال ها زیارت بارگاه منور شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نصیب‌ام شده است.
وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از با ارزش‌ترین زیارت‌های عمرم را تجربه کرده‌ام، افزود: در این تشرف برای اولین بار میهمان سفره با برکت حضرت رضا(ع) شدم.
حسینی با بیان اینکه امامزاده‌ای از نوادگان حضرت رضا(ع) در شهرستان ما قرار دارد، گفت: هر گاه دلم برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) تنگ می شود به زیارت نوه این امام همام مشرف می شوم.
captcha