«قصه ارباب معرفت» به پیشواز مبعث پیامبر(ص) می‌رود
کد خبر: 3487180
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

«قصه ارباب معرفت» به پیشواز مبعث پیامبر(ص) می‌رود

گروه هنر: نمایشگاه انجمن خوشنویسان ایران با عنوان «قصه ارباب معرفت» به مناسبت هفته معلم و بعثت پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

محمد ظریف، مسئول نگارخانه رضوان مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) از خراسان رضوی گفت: نگارخانه رضوان به مناسبت هفته معلم و مبعث پیامبر اکرم(ص) نمایشگاهی با حضور اساتید انجمن خوشنویسان ایران با عنوان «قصه ارباب معرفت» برگزار می‌کند.
ظریف ادامه داد: افتتاحیه ‌نمایشگاه «قصه ارباب معرفت» 11 اردیبهشت‌ماه‌ از ساعات 17 الی 20 آغاز خواهد بود که ادامه برپایی نمایشگاه تا 15 اردیبهشت‌ماه در محل نگارخانه رضوان مشهد ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه نگارخانه رضوان از چهار تا 9 اردیبهشت‌ماه میزبان نمایشگاه خط، ثلث و نستعلیق خواهد بود، اظهار کرد: این نگازخانه آثار علی‌ طوسی‌ثانی و فرهاد شیرخانی از اساتید برجسته و به‌نام خراسان جنوبی را در معرض دیدی عموم قارر می‌دهد.
مسئول نگارخانه رضوان یادآور شد: نگارخانه رضوان در هفته چهارم اردیبهشت‌ماه نیز نمایشگاه عکسی با موضوع آزاد از آثار مهدی زابل عباسی برگزار خواهد کرد.
یادآور می‌شود، افتتاح نمایشگاه «قصه ارباب معرفت» 11 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 در نگارخانه رضوان گشایش می‌یابد که علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه طی ساعات 9 تا 12 صبح و 17 تا 20 عصر به نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی17 مراجعه کنند.

captcha