مسابقات منطقه‌ای قرآن کمیته امداد در جوار حرم رضوی آغاز می‌شود
کد خبر: 3490982
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
از امروز؛

مسابقات منطقه‌ای قرآن کمیته امداد در جوار حرم رضوی آغاز می‌شود

گروه‌ فعالیت‌های قرآنی: سومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه کمیته امداد کشور، یادواره محمد رسول‌الله(ص) از امروز، به میزبانی مشهد آغاز می‌شود.

سیدحبیب امینی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به آغاز سومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کمیته امدار کشور به میزبانی مشهد مقدس، ابراز کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت 15 در فرهنگسرای زیارت مشهد برگزار می‌شود.
امینی با بیان اینکه این مسابقات ویژه بانوان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقات مادران و دختران مددجوی این نهاد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
وی با بیان اینکه این مسابقات طی چهار دوره با حضور متسابقانی از هشت استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: در واقع بعد از پایان رقابت متسابقان گروه اول و اهدای جوایز منتخبان، طی هفته‌های آینده نیز شرکت‌کنندگان دیگر گروه‌ها در رقابت‌‌ها حضور می‌یابند.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در همین خصوص ادامه داد: بر این اساس هر هفته هشت استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه تا هفتم اردیبهشت‌ماه مسابقات اولین گروه با حضور متسابقانی از استان‌های خراسان رضوی و شمالی، یزد، قم، سمنان، اصفهان، مرکزی و تهران صورت می‌گیرد.
امینی با اشاره به رشته‌های این مسابقات، ابراز کرد: متسابقان سومین دوره مسابقات منطقه‌ای کمیته امداد کشور در رشته‌های ترتیل و حفظ قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی این دوره از مسابقات تنها به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و مرحله کشوری در این دوره برگزار نخواهد شد.
captcha