حضور خانواده شهید حاجی‌حسنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد
کد خبر: 3502936
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

حضور خانواده شهید حاجی‌حسنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: بر اساس هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، خانواده شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد حضور می‌یابند که به همین منظور دو هزار سی‌دی یوسف‌القراء و 700 کتاب قاف تا قاف در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد‌حسین جمال‌زاده، نماینده معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در نشست هم‌اندیشی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد که امروز 11 خرداد‌ماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، به تشریح وظایف شهرداری در نمایشگاه پرداخت و بیان کرد: بخش عمده کارها انجام شده است.
وی با اشاره به ضرورت حضور شهرداری در نمایشگاه قرآن، ابراز کرد: تا الان قصدی برای ورود به نمایشگاه، از جانب معاونت فرهنگی نبوده و هنوز هم در حال رایزنی برای حضور در نمایشگاه هستیم.
حجت‌الاسلام جمال‌زاده، عنوان کرد: چنین قصدی وجود ندارد که نمایشگاه موازی در کنار نمایشگاه بین‌المللی قرآن قرار بگیرد، بلکه قرار است برنامه شهربازی مقاومت در یکی از بوستان‌ها اجرا شود.
وی بیان کرد: دیداری با خانواده شهید حسنی کارگر داشتیم و قرار شد دو هزار سی‌دی یوسف‌القراء و 700 کتاب از قاف تا قاف را در اختیارشان قرار دهیم و ایشان بنا به صلاحدید خود در نمایشگاه حاضر شوند.
رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد هم چنین از برگزاری 40 محفل قرآنی در ماه رمضان در سطح شهر  و حضور دو قاری لبنانی خبر داد و بیان کرد: در نظر داریم یکی از این برنامه‌ها را در نمایشگاه داشته باشیم.
وی در پاسخ به این مطلب که برای دعوت از قاریان کشورهای دیگر برای حضور در محافل قرآنی مشهد، عنوان کرد: باید از قاریانی دعوت شود که از نظر سطح قرائت از قاریان و اساتید خودمان بالاتر باشند، البته برای حضور قاریان مصری، ممانعت وجود دارد و امکان حضور آن‌ها در ایران نیست.
captcha