تجمع مردم سبزوار در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا
کد خبر: 3652912
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

تجمع مردم سبزوار در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا

گروه شهرستان‌ها: مردم شهرستان سبزوار در محکومیت سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته در میدان خلیج فارس این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مردم سبزوار، 23 مهرماه در اقدامی وحدت‌بخش به همراه مسئولان شهرستان در میدان خلیج فارس این شهرستان تجمع کرده و با مشت‌های گره‌کرده خود، به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند.
در این تجمع امین‌الله مظلوم، فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اظهار اینکه سپاه نیازی به حمایت آمریکا ندارد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون توانسته است، تمام نقشه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کند.
تجمع مردم سبزوار در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا
وی با تأکید بر اینکه خلیج فارس ایران در تاریخ همیشه خلیج فارس بوده و خواهد بود، افزود: ما در اینجا جمع شدیم تا به آمریکا بگوییم قبل از اینکه آمریکایی وجود داشته باشد، خلیج همیشه فارس ایران به همین نام در تاریخ وجود داشته است لذا مسئولان آمریکایی نیاز است تا تاریخ را دوباره مطالعه کنند.
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه شهرستان سبزوار با قرائت آیه‌ 30 سوره محمد «أَمْ حَسِبَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ أَنْ لَنْ يُخْرِجَ اللَّهُ أَضْغَانَهُمْ، آیا آنان که در دل مرض(نفاق پنهان) دارند، پندارند که خدا کینه درونی آن‌ها را آشکار نمی‌سازد»، اظهار کرد: دشمنان اسلام نمی‌توانند کینه و عداوت خودشان را برای همیشه پنهان کنند و در بین سخنانشان باطن خبیث خود را آشکار می‌کنند.
تجمع مردم سبزوار در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا
وی با بیان اینکه اسناد شرارت‌ها و پرونده جنابت‌های آمریکا در ایران موجود است، عنوان کرد: تمام توطئه‌های آمریکا تاکنون به فضل الهی با اتحاد مردم و پیروی از ولایت فقیه، نقش بر آب شده است.
وی اضافه کرد: آمریکا در منطقه به دنبال تغییر نقشه خاورمیانه بود اما با اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و با حمایت فرزندان رشید اسلام، توطئه‌های آن‌ها در لبنان، سوریه و عراق خنثی شد.
نماینده ولی فقیه در سبزوار با اشاره به اینکه سند جنایت سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط نیروهای آمریکایی از اذهان مردم دنیا به ویژه ایرانیان پاک نخواهد شد، عنوان کرد: آمریکا برای پاک کردن اسناد جنایتش و اسناد اسارت سربازانش در خلیج فارس و حقارت آنان در مقابل سربازان مقتدر ایران اسلامی، به دنبال تغییر نام این منطقه هستند.
تجمع مردم سبزوار در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا
حجت‌الاسلام مقیسه افزود: ترامپ همان کاری را انجام می‌دهد که معاویه برای پاک کردن فضایل حضرت علی(ع) در مسجد کوفه با تغییر نام درب‌ ورودی مسجد انجام داد.
وی با ابراز اینکه تاریخ خلیج فارس پر از اسناد جنایت آمریکا است و ترامپ هیچ وقت نخواهد توانست اسناد جنایت‌شان را با تغییر نام خلیج فارس پاک کند، تصریح کرد: همانگونه که رئیس جمهور محترم کشورمان بیان کردند، ترامپ باید تاریخ را بخواند.
در ادامه این مراسم، مردم سبزوار در میدان خلیج فارس این شهرستان با گرفتن دست همدیگر به همراه مسئولان شهرستان نمایشی زیبا از وحدت خودشان را به تصویر کشیدند.
تجمع مردم سبزوار در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا
captcha