بازسازی نیمی از گلزارهای شهدای شهرستان گناباد
کد خبر: 3653767
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

بازسازی نیمی از گلزارهای شهدای شهرستان گناباد

گروه شهرستان‌ها: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد گفت: حدود نیمی از گلزارهای شهدای شهرستان گناباد بازسازی شده است.

محمد شهابی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: حدود نیمی از گلزارهای شهدای شهرستان گناباد بازسازی شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 22 گلزار شهدا در شهرستان گناباد مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفته است، ابراز کرد: عملیات اجرایی بازسازی گلزار شهدا در روستاهای بهاباد، مند و خانیک از ابتدای امسال آغاز شده است که هم‌اکنون بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: طرح مسقف‌سازی گلزار شهدای بهشت قاسم در شهر گناباد نیز از طرف مردم درخواست شده است که در صورت تأمین اعتبار لازم، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد با بیان اینکه قبل از آغاز عملیات اجرایی بازسازی هر یک از گلزارهای شهدا، رضایت خانواده معزز شهدای آن گلزار اخذ می‌شود، گفت: در حین انجام عملیات بازسازی گلزار شهدا تلاش می‌شود تا ضمن عدم آسیب رسیدن به قبور مطهر، به درختان و فضای سبز موجود هم آسیبی وارد نشود.
شهابی یادآور شد: شهرستان گناباد بیش از 350 شهید، 900 جانباز، 25 آزاده و 16 شهید مفقودالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
captcha