بصیرت، آگاهی و مراقبت نیاز امروز جامعه اسلامی است
کد خبر: 3677336
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

بصیرت، آگاهی و مراقبت نیاز امروز جامعه اسلامی است

گروه شهرستان‌ها: خطیب جمعه کاشمر با بیان اینکه بصیرت، آگاهی و مراقبت نیاز امروز جامعه اسلامی است، گفت: : مردم ایران همواره در طول 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی، خطیب جمعه کاشمر، امروز هشتم دیماه در اجتماع نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای این شهر با بیان اینکه تکلیف ما در برابر توطئه‌ها، فتنه، فتنه‌گری و افراد فتنه‌گری که همیشه منتظر فرصت هستند روشن است، اظهار کرد: ضرورت دارد بصیرت و آگاهی مردم استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در جریان فتنه سال 88 با طرح موضوع تقلب در انتخابات، اردوکشی خیابانی به راه انداخت و همواره بر ادامه آشوب‌ها اصرار داشت، گفت: مردم ایران همواره در طول 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادند و همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.
وی با اعلام اینکه با حضور حماسی مردم در اقصی نقاط کشور در روز نهم دی‌ماه، رسوایی مزدوران و ایادی استکبار رقم خورد، عنوان کرد: در این روز شاهد رسوا شدن دست فتنه‌گرانی بودیم که خود را پیرو خط امام جلوه می‌دادند.
خطیب جمعه کاشمر با اشاره به اینکه هوشیاری و بصیرت ملت مسلمان و عشق به آرمان های عاشورایی باعث شد تا به‌صورت خودجوش توطئه آمریکایی و اسرائیلی فتنه 88 خنثی و شکست بخورد، بیان کرد: ۹ دی‌ماه درواقع روزی بود که ملت بزرگ ایران بار دیگر مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار گرفت و توطئه دشمنان شکست خورد.
وی 9 دی‌ماه را روز شکست باطل و پیروزی حق دانست و افزود: ازآنجایی‌که دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب دائماً به فکر توطئه و دسیسه هستند باید در برابر نقشه‌های آنان هوشیار و آگاه باشیم.
طباطبایی با بیان اینکه جریان حق و باطل به‌عنوان سنت الهی تا زمانی که دنیا باشد وجود خواهد داشت، بصیرت، آگاهی و مراقبت را نیاز امروز جامعه دانست .
وی با اشاره به اینکه ملت ایران  همواره نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته‌‌اند، بیان کرد: هدایت‌گری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت بخشی به مردم در خطبه تاریخی ماندگار باعث شد تا توطئه خطرناک دشمنان در 9 دیماه که دست ناپاک آمریکا و اسرائیل در کار بود، خنثی شود.
وی بیان کرد: شبکه‌هایی که در خارج برای این قضیه طراحی و تأسیس شدند و مجریان و تحلیل گران آن دور یک میز به تحلیل‌های دروغ و غیرواقع مسائل داخل کشور می‌پردازند هنوز این امید رادارند که تعدادی افراد ناآگاه و فریب‌خورده را تحریک کرده و در خیابان‌ها راه بیندازند که ما گرانی نمی‌خواهیم؛ این در حالی است که دروغ می‌گویند و قصدشان گرانی نیست.
طباطبایی با تأکید بر اینکه حل مشکلات و رفع معضلات در کشور راه و روشی دارد و دولت و مسئولان نیز موظف به حل آن هستند، یادآور شد: این‌که عده‌ای در خیابان‌ها راه بیفتند و فریاد بزنند مطمئن باشند مشکلی حل نخواهد شد بلکه با این کارشان به دشمن برای رسیدن به اهداف پلیدش کمک می‌کنند.
وی بیان کرد: ملت ایران که بهترین‌های خود را درراه انقلاب و نظام داده، هیچ‌گاه در برابر بر هم زنندگان اوضاع کشور آرام نخواهند نشست تا عده‌ای به بهانه گرانی به خیابان بیایند و دشمن را همراهی کنند.

captcha