200 هیئت مذهبی در مشهد اقامه عزا می‌کنند
کد خبر: 3693008
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)؛

200 هیئت مذهبی در مشهد اقامه عزا می‌کنند

گروه اجتماعی - همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، اجتماع عزاداران فاطمی در شهر مشهد برپا می‌شود که 200 هیئت مذهبی برای حضرت مادر به اقامه عزا مشغول می‌شوند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبائی، رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، اجتماع عزاداران فاطمی در شهر مشهد برپا می‌شود که 200 هیئت مذهبی برای حضرت مادر به اقامه عزا مشغول می‌شوند.
وی با بیان اینکه روز سه شنبه هیئات مذهبی در میدان شهدا مشهد جمع می‌شوند و از آن جا با سینه زنی به سمت حرم رضوی حرکت می‌کنند تا به امام مهربانی‌ها عرض تسلیت داشته باشند، ابراز کرد: این اجتماع عظیم عزاداران فاطمی علاوه بر مشهد در 26 شهرستان دیگر استان خراسان رضوی نیز برپا می‌شود.

200 هیئت مذهبی در مشهد اقامه عزا می‌کنند

طباطبائی با اشاره به اینکه علاوه بر عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، نماز جماعت ظهر وعصر با حضور مردم عزادار وهیئات مذهبی در حرم رضوی برگزار می‌شود، عنوان کرد: خیابان‌های منتهی به حرم رضوی نیز آماده برای اقامه نماز جماعت خواهند شد و بعد از نماز ظهر و عصر، عزاداری هیئات مذهبی از سر گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: برای نظم هر چه بیشتر بعضی از هیئات مذهبی بانوان و آقایان بعد از نماز ظهر وعصر برای اقامه عزا به حرم رضوی مشرف می‌شوند.

انتهای پیام

 

captcha