صدور سالیانه ۵۰۰ گواهینامه قرآنی در سبزوار
کد خبر: 3729981
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

صدور سالیانه ۵۰۰ گواهینامه قرآنی در سبزوار

گروه شهرستان‌ها - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سبزوار اظهار کرد: سالیانه ۵۰۰ گواهینامه آزمون‌های روخوانی و روانخوانی قرآن از طرف این اداره صادر می‌شود.

صدور 500 گواهینامه قرآنی در سبزوار

حجت‌الاسلام سجادی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سبزوار و خوشاب در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در دهه کرامت همایش مسئولان هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه دین، نشاط، زندگی توسط روحانیون مبلغ، افزود: این برنامه دینی برای جوانان با هدف تبلیغ دین به سبک نوین برای عموم مردم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سجادی‌نژاد تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ایام دهه کرامت اعزام 20 نفر از اعضای ستاد ساماندهی به زیارت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) است.
وی با بیان اینکه سالیانه 500 گواهینامه آزمون‌های روخوانی و روانخوانی قرآن از طرف این اداره صادر می‌شود، اضافه کرد: برای دریافت این گواهینامه باید افراد متقاضی دوره‌های آموزش قرآن را در جلسات قرآنی، دانشگاه و یا موسسات قرآنی گذرانده باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اضافه کرد: افرادی که در کلاس‌های قرآن سازمان تبلیغات اسلامی حضور ندارند، باید برای دریافت گواهینامه در آزمون شرکت کنند و بعد از قبولی این مدرک صادر خواهد شد.
وی با بیان اینکه اگر چه وضعیت بودجه‌ها خیلی مناسب نیست ولی برنامه‌های قرآنی تعطیل نشده‌اند و درمناطق روستایی و شهری در حال برگزاری است، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اجرا شده می‌توان به برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن در سلطان آباد و حمایت وتقدیر از مربیان قرآنی در روستای نوده انقلاب و روستای مشکان اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha