دسته روی هیئات مذهبی مشهد به حرم مطهر رضوی همزمان با 23 ذی‌القعده
کد خبر: 3736097
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

دسته روی هیئات مذهبی مشهد به حرم مطهر رضوی همزمان با 23 ذی‌القعده

گروه اجتماعی ــ رئیس هیئات مذهبی استان خراسان رضوی از دسته روی 25 هیئت مذهبی مشهد به حرم رضوی همزمان با روز زیارتی امام رضا(ع) خبر داد.

دسته روی هئیات مذهبی مشهد به حرم رضوی

سیدمهدی طباطبایی، رئیس هیئات مذهبی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: در روز 23 ذی‌القعده به زیارت حضرت رضا(ع) از نزدیک و دور تاکید شده و همچنین بنا به روایتی شهادت حضرت رضا(ع) در این روز واقع شده است.

وی ادامه داد: برای دومین سال متوالی و در راستای ترویج فرهنگ زیارت و احیای روز زیارتی حضرت رضا(ع) همزمان با 23 ذی القعده هیئات مذهبی مشهد در قالب دسته‌های عزاداری به حرم رضوی تشرف خواهند یافت.

رئیس هیئات مذهبی استان خراسان رضوی افزود: 25 هیئت مذهبی از مشهد به تعداد 2000 نفر با تجمع در بیت الصادق(ع) واقع در خیابان طبرسی این حرکت را به صورت منسجم و منظم در ساعت 10 صبح روز دوشنبه، 15 مرداد ماه، آغاز خواهند کرد.

طباطبایی اظهار کرد: البته تعدادی از هیئات مذهبی نیز از دیگر مسیرهای منتهی به حرم رضوی برای اقامه عزا در این روز به زیارت امام رضا(ع) مشرف خواهند شد.

رئیس هیئات مذهبی استان خراسان رضوی در خصوص برنامه هیئات مذهبی سایر شهرستان‌های استان برای این روز گفت: مراسم عزاداری امام رضا(ع) از سوی هیئات سایر شهرستان‌ها در محل استقرار هیئت مربوطه با حضور عزادارن  و در همان شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha