بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن پایان یافت
کد خبر: 3832191
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بخش آوایی هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن ‌در بخش آقایان ‌۱۲ مردادماه با حضور منتخبان دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، بخش آوایی هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن‌ کریم شامل رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء حفظ کل و قرائت ترتیل و تحقیق بود که در طی این مرحله از رقابت‌ها ۴۴ نماینده برگزیده از دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور حاضر بودند.

مسابقات رشته‌های حفظ در بخش آقایان صبح روز گذشته، 12 مردادماه اجرا شد و در ادامه رقابت رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق تا نوبت عصر همان روز برگزار شد.

داوری هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در بخش آوایی را اساتید بین‌المللی قرآن، آقایان هاشم روغنی، محمدجواد پناهی، سیدجواد سادات‌فاطمی، رضا جاویدی و حجت‌الاسلام محمود محمدی‌نیا، که همگی از شهر مشهد هستند، برعهده داشتند.

بنا به تصمیم‌گیری نهایی هیئت داوران اسامی برترین‌ها به شرح زیر است:

رشته حفظ کل قرآن
حسین نوقابیان مقدم از دانشکده علوم قرآنی مشهد

رشته قرائت تحقیق
امیرحسین حیدری از دانشکده علوم قرآنی تهران

رشته قرائت ترتیل
سیدافشین پیرایش از دانشکده علوم قرآنی ملایر

رشته حفظ ۲۰ جزء
رضا احمدی از دانشکده علوم قرآنی ملایر

رشته حفظ ۱۰ جزء
مجتبی بدیعی از دانشکده علوم قرآنی اصفهان

رشته حفظ ۵ جزء
خلیل طولابی از دانشکده علوم قرآنی ملایر

برگزیدگان در این مرحله از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به شرط داشتن حدنصاب نمره به جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور اعزام می‌شوند.

یادآور می‌شود، مسابقات بخش خواهران این دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در قسمت آوایی روز سه‌شنبه، ۱۵ مردادماه، در محل دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha