نیروهای مسلح تا جبهه مقاومت گسترش یافته است
کد خبر: 3843991
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

نیروهای مسلح تا جبهه مقاومت گسترش یافته است

گروه سیاست و اقتصاد ــ سردار نظری گفت: با توسل به شهدا و بهره‌گیری از مقطع تاریخی دوران دفاع مقدس و رهنمون‌های مقام معظم رهبری، نیرو‌های مسلح در نقطه اوج قرار دارند و این نیرو‌های مسلح گستردگی به اندازه جبهه مقاومت پیدا کرده است.

نیروهای مسلح تا جبهه مقاومت گسترش یافته استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مشهد ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «دفاع مقدس گنجی است که باید از آن در همه عرصه‌ها استفاده کنیم.»

وی افزود: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان علاوه بر حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تولید فرهنگ نیز داشته و این فرهنگ سالیان سال برای این ملت ما قابل استفاده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: آنچه را که ما امروز به عنوان اقتدار نظام می‌بینیم، مدیون دفاع و ایثارگری شهدا هستیم که در گسترش اسلام و انقلاب تلاش کردند. اگر شهدا برای حفظ نظام و ارزش‌ها در مقابل دشمن ایستادگی کردند امروز شاهدیم این مرز‌ها گسترش پیدا کرده است.

نظری اضافه کرد: امروز اگر ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه دفاعی در موضع اقتدار است، مدیون دوران دفاع مقدس هستیم. ما اعلام می‌کنیم با توسل به شهدا و بهره‌گیری از مقطع تاریخی دوران دفاع مقدس و رهنمون‌های مقام معظم رهبری، نیرو‌های مسلح در نقطه اوج قرار دارند و این نیرو‌های مسلح گستردگی به اندازه جبهه مقاومت پیدا کرده است.

وی گفت: امروز ندای حمایت از حسین زمان از حلقوم کسانی بلند می‌شود که متصل به منبع غنی دفاع مقدس است. اگر دشمن پلیدی کند و نقشه شوم در سر داشته باشد، متوجه اقتدار و دفاع نیروهای اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha