رمز امنیت، وحدت است
کد خبر: 3847385
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

رمز امنیت، وحدت است

گروه اجتماعی ــ استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رمز موفقیت امنیت، وحدت است، گفت: مردم قدرشناس هستند و خدمتگزاران واقعی خودشان را خوب می‌شناسند.

امنیت در خراسان رضوی مورد عنایت خاص امام‌رضا(ع) قرار داردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار، امروز، 13 مهرماه، در مراسم «صبحگاه مشترک» به‌مناسبت هفته ناجا که در مرکز آموزش ثامن‌الائمه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این هفته فرصتی است که از خدمات این ملت، پلیس و نیروی انتظامی سپاسگزاری کنیم و بر ما واجب است که همواره یاد شهدا و همه جانبازانی که در راه نظم، امنیت و مبارزه با مواد مخدر شهید شده‌اند را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: اگر امروز امنیت وجود دارد، برای این است که اقتصاد ما اقتصاد قوی و مقاومی است و اگر برای امنیت هزینه‌ای می‌شود، به این دلیل است که سطح رفاه مردم بالا رود و رشد اقتصادی افزایش پیدا کند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه این ایام، ایام ستایش و قدردانی از شماست، بیان کرد: امروز، امنیت خراسان رضوی که مورد عنایت خاص امام‌رضا(ع) قرار دارد، امنیت پایدار و کم‌نظیری است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: این استان، استان ویژه و خاصی است و میلیون‌ها زائر خارجی و داخلی برای دیدار امام‌رضا‌(ع) به این شهر می‌آیند و مجاورانی که در حرم امام‌رضا‌(ع) حضور دارند، امنیتشان توسط نیروی انتظامی از پلیس بین‌الملل گرفته تا مبارزه با مواد مخدر تأمین می‌شود.

رزم‌حسینی تصریح کرد: اگر در گذشته دور امنیت تنها امنیت مرزها بود، امروز امنیت در ابعاد مختلف روانی، جانی، اجتماعی مطرح است. همه این تلاش‌ها برای این است که مردم دین‌دار و متوکل ما با عزت زندگی کنند و به فرمایش پیشوای بزرگ شیعیان بدترین کشور، کشوری است که در آن امنیت وجود نداشته‌ باشد، در این خصوص گواراترین نعمت به فرمایش امام علی(ع) نعمت امنیت است و این به برکت اقتدار و مدیریت فرماندهی کل قوا و سربازان وطن است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در تاریخ ایران، این اقتدار امنیتی و نظامی را نداشته‌ایم، گفت: ما بر دل‌ها حکومت می‌کنیم‌ و نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد، علاوه‌بر این مردم نیروی انتظامی را از خودشان می‌دانند و در دل مردم جای دارند.

وی افزود: اگر آن‌طرف مرزها طرفدارانی داریم به این دلیل است که بر دل‌ها نفوذ پیدا کرده‌ایم و هیچ امر، دستور و تکلیفی نیست، اگر میلیون‌ها عاشق امام‌رضا(ع) و امام حسین(ع) بعد از قرن‌ها راهپیمایی می‌کنند، به عشق امام‌ حسین(ع) و انقلاب اسلامی است و این همبستگی به خاطر فداکاری و شایستگی‌ شماست.

رزم‌حسینی با بیان اینکه نیروی انتظامی تعطیل‌بردار نیست و شبانه‌روز کار می‌کند و آماده‌باش است، عنوان کرد: مردم قدرشناس هستند و خدمتگزاران واقعی خودشان را خوب می‌شناسند و امیدواریم در این گام دوم، در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم همچون عرصه امنیتی، پل‌های رفیع رفاه مردم ایجاد و رشد فرهنگی تعالی پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: رمز موفقیت این امنیت، وحدت است و اگر در این مسیر هم وحدت خودمان را حفظ کنیم، دوران طلایی‌تری را خواهیم داشت و چهل‌ سال دوم را باز هم با راه شهدا ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha