برگزاری آیین بزرگداشت علامه طباطبایی با سخنرانی 3 مرجع تقلید در قم
کد خبر: 3854815
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

برگزاری آیین بزرگداشت علامه طباطبایی با سخنرانی 3 مرجع تقلید در قم

گروه حوزه‌های علمیه ــ مراسم سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه سیدمحمدحسین طباطبایی، مفسر کبیر قرآن با سخنرانی سه مرجع تقلید در دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار می‌شود.

برگزاری آئین بزرگداشت علامه طباطبایی با سخنرانی 3 مرجع تقلید در قمبه گزارش ایکنا، مرتضى نجفى قدسى، مدير دارالقرآن علامه طباطبايى 13 آبان‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اولین برنامه در شامگاه چهارشنبه 22 آبان‌ماه و با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌شود که در این مراسم، اساتید علوم عقلی حوزه حضور خواهند داشت و از بیانات مرجع عالیقدر و حکیم متأله، آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی بهره‌مند خواهند شد.
وی افزود: دومین برنامه در شامگاه چهارشنبه، بیست و نهم آبان‌ماه و با همکاری انجمن اصول حوزه و با حضور اساتید سطوح عالی فقه و اصول برگزار خواهد شد که در این مراسم با بیانات مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله ‌العظمی سبحانی همراه خواهد بود.
وی افزود: در سومین برنامه نیز که شامگاه پنجشنبه، سی‌ام آبان‌ماه و با همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار خواهد شد، اساتید سطوح عالی و خارج حوزه از بیانات عالمانه مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی کسب فیض خواهند کرد.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه کرد: در سومین برنامه بزرگداشت علامه، از تعدادی شخصیت‌های موفق در عرصه‌های تبلیغی تجلیل می‌شود که الواح تقدیر و هدایای آنها از سوی حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام
captcha