برگزاری نشست «جامعه و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)»
کد خبر: 3901968
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

برگزاری نشست «جامعه و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)»

همزمان با سی و یکمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، نشست تخصصی «جامعه، مردم و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)»، به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به صورت آنلاین در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

جامعه و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، وابسته به جهاددانشگاهی، در نظر دارد در آستانه سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، نشست تخصصی با موضوع «جامعه، مردم و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)» را با حضور کارشناسان برگزار کند.
 
در این نشست حجت‌الاسلام داود فیرحی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، با عنوان «بحران سلامت و مستضعفین از منظر امام خمینی(ره)»، حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری، استاد حوزه و دانشگاه با عنوان «راهکار‌های برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی جامعه از منظر امام خمینی(ره)» و شیخ تاج‌الدین الهلالی، رئیس مرکز Ifta استرالیا سخنرانی خواهند کرد.
 
یادآور می‌شود این نشست به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) روز دوشنبه ۱۲ خردادماه از ساعت 9:15 تا 13 به صورت آنلاین در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://sccir.ir/fa/page/۴۷۴۸ برای شرکت در این نشست مراجعه کنند و همچنین می‌توانند یادداشت‌ها و پرسش‌های خود را به آیدی @sccir_admin در پیام‌رسان تلگرام یا سروش ارسال کنند.
 
جامعه و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)
انتهای پیام
captcha