تقویت اعتماد عمومی نسبت به نظام مهمترین معروف است
کد خبر: 3909563
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

تقویت اعتماد عمومی نسبت به نظام مهمترین معروف است

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی نظام است، به حرکت طلایه‌داران امر به معروف در جهت گسترش فرهنگ دینی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی به نظام تاکید کرد.

تقویت اعتماد عمومی نسبت به نظام مهمترین معروف استبه گزارش ایکنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به ویژگی اسلامی و مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی چیزی به عنوان مقامات نداریم، بلکه جایگاه مسئولیت داریم و این مسئولیت‌ها نزد مسئولان امانت است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط دبیر سابق این ستاد مسئولیت در این سمت را یک بار امانت برشمرد و با اشاره به توصیه قرآنی«وَ قُولُوا لِلنّاسِ حُسْنا» تصریح کرد: وقتی خداوند از پیامبر(ص) می‌خواهد با مردم به زیبایی سخن بگوید‌، ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.

استاندار خراسان رضوی رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را از جمله فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: مردم پشتوانه نظام هستند و باید اعتماد عمومی به نظام که مهم‌ترین سرمایه اجتماعی است‌ را تقویت کنیم.

رزم‌حسینی افزود: بدون تردید جاذبه ستاد امر به معروف بیش از دافعه آن است و امیدواریم در این مسیر خطیر، طلایه‌داران امر به معروف در جهت گسترش فرهنگ دینی و ارتقای سطح اعتماد عمومی به نظام گام بردارند.

وی وظیفه این ستاد در ایام شیوع بیماری کرونا را تشویق و ارتقاء مراقبت‌های پزشکی میان مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم جمهوری اسلامی هر چه سریع‌تر از بند این بیماری منحوس جهان‌شمول رها شود.

انتهای پیام
captcha