مردم ابراز ارادت خود به استاد شجریان را به قرائت فاتحه‌ای خلاصه کنند
کد خبر: 3928191
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

مردم ابراز ارادت خود به استاد شجریان را به قرائت فاتحه‌ای خلاصه کنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال آن از طریق تجمعات تاکید کرد: دوستداران مرحوم استاد شجریان که در محل حاضر هستند، ابراز ارادت خود را به قرائت فاتحه‌ای خلاصه کنند.

مردم ابراز ارادت خود به استاد شجریان را به قرائت فاتحه‌ای خلاصه کنندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حمیدرضا رحیمی، دبیر قرارگاه مرکزی دانشگاهی مبارزه با کرونا و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امروز 18 مهرماه در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم تشییع پیکر استاد شجریان، اظهار کرد: مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا تجمع انسانی بدون رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی بیان کرد: خانواده مرحوم استاد شجریان نیز عنوان کرده‌اند مراسم خاصی برگزار نخواهد شد و درخواست داشتند دوستداران ایشان در محل تشییع و تدفین این استادبرجسته موسیقی ایران تجمعی نداشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: از همه کسانی که به این محل مراجعه کرده‌اند، خواهش می‌شود از ماسک استفاده کنند و حتما رعایت فاصله گذاری اجتماعی را داشته باشند و مدت طولانی هم در محل حاضر نباشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: مردم حضور خود را در یک عرض ارادت و قرائت فاتحه‌ای خلاصه کنند و محیط را ترک کنند، چراکه تراکم جمعیت یکی از مهمترین عوامل انتقال ویروس است و مشهد جزو شهرستانهای قرمز استان است که تغییری در این روند مشاهده نشده است.

انتهای پیام
captcha