توزیع 22 هزار بسته معیشتی در گناباد
کد خبر: 3936875
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

توزیع 22 هزار بسته معیشتی در گناباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد گفت: ازابتدای شیوع کرونا تاکنون، 22 هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 22 هزار بسته معیشتی در گنابادهادی آریان‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گناباد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، 22 هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال در این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در سه مرحله انجام شده است، افزود: در مرحله سوم از این کمک‌ها، 2 هزار و ۸۵۴ سبد کالا، سه تن گوشت قرمز و گوشت مرغ و ۱۵ هزار پرس غذا به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۷۲ هزار پرس غذای گرم بین محرومان و آسیب‌دیدگان از آن در این شهرستان توزیع شده است، بیان کرد: هفت هزار و ۹۱۰ نفر از شهروندان گنابادی زیر پوشش خدمات این کمیته قرار دارند.

آریان‌نژاد با بیان اینکه به دنبال تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا، قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان گناباد راه‌اندازی شد، تصریح کرد: در این قرارگاه که با حضور دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای حمایتی در دفتر امام جمعه شهرستان تشکیل شد، اقلام حمایتی و بسته‌های کمک معیشتی با مشارکت خیران، تهیه و در مقاطع زمانی مختلفی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha