برگزاری چهارده دوره آموزشی قرآن کریم برای دانشجومعلمان در سال جاری
کد خبر: 3948700
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد:

برگزاری چهارده دوره آموزشی قرآن کریم برای دانشجومعلمان در سال جاری

محمدی گفت: در سال تحصیلی جاری، بیش از ۴۱ هزارنفر دانشجومعلم در قالب نظام‌نامه فرهنگی در چهاردوره آموزشی قرآن کریم، سواد رسانه‌ای، اقتصاد مقاومتی و کمک‌های اولیه شرکت کرده‌اند. این دوره‌های آموزشی با همکاری سایر دستگاهای مرتبط در قالب تفاهمنامه اجرایی شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در جلسه مسئولین فرهنگی سراسر کشور که از طریق فضای مجازی برگزار شد، از اهتمام معاونت فرهنگی در تحقق اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول در سه سال گذشته در دانشگاه خبرداد.

وی با تأکید بر ضرورت تربیت معلم کیفی گفت: هیچ راهی جز اجرای سند تحول نمی‌تواند در تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی موثر باشد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه ادامه داد: طی دوسال گذشته، معاونت فرهنگی با تهیه بسته‌های تحولی فرهنگی ویژه مهارت‌آموزان ماده ۲۸، تمام مهارت‌آموزان آموزش‌های لازم منطبق بر ساحت‌های شش‌گانه سند تحول را فراگرفته و برای دانشجویان پیوسته هم برنامه‌های گسترده‌ای برای تحقق سند تحول و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها پیش بینی شده است.

محمدی گفت: در سال تحصیلی جاری، بیش از ۴۱ هزار نفر دانشجومعلم در قالب نظام‌نامه فرهنگی در چهاردوره آموزشی قرآن کریم، سواد رسانه‌ای، اقتصاد مقاومتی و کمک‌های اولیه شرکت کرده‌اند. این دوره‌های آموزشی با همکاری سایر دستگاهای مرتبط در قالب تفاهمنامه اجرایی شده است.

وی افزود: آمادگی و استقبال خوب دانشجو معلمان برای شرکت در اینگونه دوره ها که طی چهار سال دانشجوی ادامه خواهد داشت و به ۱۶ مهارت معلمی خلاصه می‌شود، نویدبخش تربیت معلم کیفی و شش‌ساحتی خواهد بود.
معاون فرهنگی دانشگاه گفت این بسته‌های فرهنگی در کنار برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات قرآنی، مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی، نشریات و فعالیت تشکل‌های دانشجویی در تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی موثر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha