دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با مادران شهدا
کد خبر: 3948932
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با مادران شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل مادران سه شهید در مشهد به‌صورت جداگانه با آنان دیدار و از شکیبایی و فداکاریشان تجلیل کرد.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با مادران شهدابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، با حضور در منزل مادران دو شهیدی در مشهد به‌صورت جداگانه دیدار و از شکیبایی و فداکاریشان تجلیل کرد.

وی مادران سه شهید «شادکام تربتی»، «مسعودی پارسا» و «رحمت‌جو» را مورد تفقد قرار داد و جایگاه آنان در دنیا و آخرت و در نزد خداوند متعال ویژه و ارزشمند خواند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار گفت: مادران شهید اسوه صبر و مقاومت هستند و استجابت دعای آنان به گفته‌ سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی پشتوانه تمام تلاش‌های من دعاهای مادران شهید است، که مرا در نمازهای‌شان دعا می‌کنند، بسیار اثرگذار است.

معصومی افزود: با نابودی هر چه سریعتر بیماری منحوس کرونا امیدواریم این دیدارها به صورت مداوم در راستای تجلیل و خدمت به والدین شهید، به‌ویژه بیماران انجام شود.

در این دیدارها که با حضور صدیقه خدیوی، معاون تعاون و امور اجتماعی، مهدی طوریان، رئیس دفتر مدیرکل و روابط‌ عمومی بنیاد خراسان رضوی و محمدحسن صمدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک انجام شد، با اهدای لوح از مادران شهیدان تجلیل و تکریم به عمل آمد.

گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهدالرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

انتهای پیام
captcha