نشست «رویکرد نوین به نقش تسهیل‌گرانه دین در تشکیل خانواده و فرزندآوری» برگزار می‌شود
کد خبر: 3972099
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

نشست «رویکرد نوین به نقش تسهیل‌گرانه دین در تشکیل خانواده و فرزندآوری» برگزار می‌شود

اولین نشست علمی پژوهشی مرکز ملی مطالعات و سنجش دینداری با عنوان «رویکرد نوین به نقش تسهیل‌گرانه دین در تشکیل خانواده و فرزندآوری» برگزار می‌شود.

نشست «رویکرد نوین به نقش تسهیل‌گرانه دین در تشکیل خانواده و فرزندآوری» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ مرکز ملی مطالعات و سنجش دینداری با همکاری موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران و قطب تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی قم، اولین نشست علمی پژوهشی از سلسله نشست‌های مرکز با عنوان «رویکرد نوین به نقش تسهیل‌گرانه دین در تشکیل خانواده و فرزندآوری» را برگزار می‌کند.
 
برخی از محورهای بحث عبارت است از تبیین وضعیت کنونی باروری کشور بر اساس نظریه‌گذار جمعیت، علل و عوامل کاهش باروری، بررسی ظرفیت‌های دین در ازدواج و فرزندآوری و سه حوزه کلی اصلاح وضعیت دولت (نظیر مشوق ها و مجازات ها)، بازار (ثبات وضعیت اقتصادی و بنگاه های تسهیل‌گری و یاری‌گری) و دین.
 
ارائه‌دهنده این نشست، سیدآرش وکیلیان، دکتری سیاستگذاری فرهنگی و ناقد خانم مریم اردبیلی، دکتری آینده‌پژوهی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم است.
 
این نشست روز سه‌شنبه، 28 اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود و لینک ورود به نشست‌های مرکز ملی مطالعات و سنجش دینداری  https://www.skyroom.online/ch/tu۱۴۰۰/isr.ut است.
انتهای پیام
captcha