دهه کرامت مردم را به سرنوشت‌ خود با حضور در انتخابات امیدوار می‌کند
کد خبر: 3976850
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

دهه کرامت مردم را به سرنوشت‌ خود با حضور در انتخابات امیدوار می‌کند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت به‌گونه‌ای طراحی شده است که امیدآفرینی در دل مردم اتفاق بیافتد و باتوجه به شعار امسال «گره‌گشایی به رسم اهل‌بیت(ع) و خدمت‌ کریمانه»، باعث حضور پرشور‌تر مردم در انتخابات خواهد شد.

دهه کرامت مردم را به سرنوشت‌ خود با حضور در انتخابات امیدوار می‌کندمالک رحمتی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، درخصوص پیش‌بینی آستان قدس رضوی، برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و مصادف شدن این رویداد با دهه کرامت و میلاد امام‌رضا(ع)، اظهار کرد: دهه کرامت، دهه شادی، نشاط و حضور مردم در صحنه است.

وی ادامه داد: همین دهه باعث خواهد شد، مردم خوشحال‌تر باشند و نشاط آن‌ها بالاتر رود، میزان ارتباطشان با ارزش‌های اسلامی بیشتر شود و خود به خود منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی، همه برنامه‌های خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که امیدآفرینی در دل مردم اتفاق بیافتد و اقداماتی که در آستان قدس رضوی پیش‌بینی و دنبال می‌شود.

رحمتی اضافه کرد: همین موضوع، مشوقی است که مردم، امیدوارانه‌تر به خود و سرنوشت خود، به‌طور حتم حضور پرشور‌تری در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام
captcha