مشارکت مردم تهران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ستایش‌برانگیز بود
کد خبر: 3978819
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
آیت‌الله اعرافی در پیامی تأکید کرد؛

مشارکت مردم تهران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ستایش‌برانگیز بود

منتخب مردم تهران بزرگ در خبرگان رهبری به پاس حضور حداکثری و چشمگیری مردم بصیر، آگاه و ولایتمدار تهران پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی، منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی از مشارکت مردم تهران، شهرستان‌ها و شهر‌ها و روستا‌های آن در انتخابات مجلس خبرگان تجلیل کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان تهران!

جوانان سرافراز تهران و شهر‌ها و روستا‌های تهران!

سلام و درود

بار دیگر تهران و شهرستان‌ها و شهر‌ها و روستا‌های آن شکوه حضور و شور حماسی و شعور انقلابی و میثاق ایمانی خود را به تماشای جهانیان و ایرانیان گذارد و به عنوان عاصمه و پایتخت ایران و نظام و انقلاب اسلامی سر به افلاک کشید و افتخار و غرور آفرید.

آری! شما مردم شریف استان تهران، همراه و پیشگام ملت رشید و فهیم و نجیب ایران، به فراخوان رهبری معظم انقلاب اسلامی مراجع عظام تقلیدو فرهیختگان و گروه‌های مرجع حوزوی و دانشگاهی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران و سائر نهاد‌های مردمی و تشکل‌های انقلابی پاسخ مثبت دادید و همه وسوسه را دور ساختید و به سختی‌ها و تنگنا‌ها لبخند زدید و برغم همه شکوه هاو گلایه‌ها در میدان جهاد بزرگ و صحنه انتخابات‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجالس خبرگان و شورای اسلامی نقش آفرین شدید و پیروزی بزرگ ایران و انقلاب را رقم زدید ونمادی از مردم سالاری دینی و همبستگی ملی و فرهنگ جهادی و عزم انقلابی را ترسیم کردید و بویژه مشارکت شما خوبان و پاکان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ستایش برانگیز بود.

صمیمانه و فروتنانه از همه نهاد‌ها و گروه‌های مردمی و یکایک دوستان دانشگاهی و حوزوی و علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و هنری و اقتصادی وپزشکی و مهندسی و بازاری و ورزشی و صنعتی و اصحاب رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و ارباب مطبوعات و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز بازنشستگان و محرومان وطبقات گوناگون از ادیان و مذاهب رسمی تقدیر و سپاس گزاری می‌نمایم و از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز و همه جریان‌ها و گروه‌های انقلابی و فعال و ستاد‌های انتخاباتی مرکزی و مردمی در تهران و شهرستان‌ها و روستا‌های استان تهران همه نامزد‌های محترم و منتخبان ارجمند و ناظران و مجریان انتخابات‌های چهارگانه بویژه مجلس خبرگان رهبری و نیز از همه جوانان شریف و زنان و مردان نجیب استان تهران تشکر می‌کنم و از اظهار لطف و محبت یکایک شما دوستان شرمسار و عذرخواه و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم ما و همه مسؤلان کشور و منتخبان ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی و مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قدردان و خدمت گزار راستین و صمیمی و فروتن شما مردم و جوانان عزیز باشیم و رشته‌های محبت و دوستی و صمیمیت با شما استوار بماند.

بر عهد اسلام و انقلاب و نظام و امام و رهبری و میهن اسلامی و ملت ایران و مردم تهران و شهر‌ها و روستا‌های آن استوار ایستاده ایم و به راهنمایی و نقد و نظر و پیشنهاد و اقتراح و دعای خوبان نیازمندیم.

علیرضا اعرافی

انتهای پیام
captcha