دوره‌های طرح ملی تحفیظ رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3981176
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

دوره‌های طرح ملی تحفیظ رضوی برگزار می‌شود

موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت ابوطالب(ع) با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، دوره‌های طرح ملی تحفیظ رضوی را برگزار می‌کند.

دوره‌های طرح ملی تحفیظ رضوی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، دوره‌های طرح ملی تحفیظ رضوی، با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، شامل دوره تربیت مربی جلسات سنتی قرآن کریم می‌شود که شرایط این دوره تسلط بر روانخونی، روخوانی و تجوید مقدماتی است.

دوره مقدماتی تربیت مربی حفظ و مفاهیم قرآن کریم که شرایط این دوره نیز تسلط بر حداقل 10 جزء از قرآن کریم، دوره تکمیلی تربیت مربی حفظ و مفاهیم قرآن کریم که تسلط بر حداقل 20 جزء از قرآن کریم، دارا بودن سابقه تدریس حفظ حداقل یکسال و دارا بودن گواهینامه دوره مقدماتی از شرایط این دوره به‌شمار می‌رود.

از جمله مزایای این دوره‌ها می‌توان به ارائه گواهینامه رسمی از مرکز قرآن کریم، بهره‌مندی از اساتید کشوری، آشنایی با سرفصل‌های مهم تدریس، شرکت در کارگاه عملی تدریس و گزینش بهترین‌ها به عنوان مربی و مدرس در طرح ملی تحفیظ رضوی، اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 تیرماه سال جاری جهت ثبت نام به نشانی @tahfizrazavi در پیام رسان‌های گپ و ایتا مراجعه و یا با شماره‌های 09039629538، 09158920024 و 05138533693 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha