پویش دانشگاهیان در طرح «اطعام علوی»
کد خبر: 3986373
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

پویش دانشگاهیان در طرح «اطعام علوی»

دانشگاه‌‌های ایلام، گیلان، شهرکرد و شیراز، اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی به‌منظور اطعام در روز عید غدیر کرده‌اند.

به گزارش ایکنا، دانشگاه‌‌های ایلام، گیلان، شهرکرد و شیراز را می‌توان برخی از دانشگاه‌هایی دانست که اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور اطعام نیازمندان در روز عید غدیر کرده‌اند.

در همین راستا کانون قرآن و عترت دانشگاه ایلام، هدف از این تصمیم را نذر برای فرج امام زمان(عج) عنوان کرده است. خیران جهت مشارکت در این طرح می‌توانند با آی دی تلگرامی bachemasjedihailam@ در ارتباط باشند.

دانشگاه گیلان نیز در نظر دارد در پویش اطعام علوی، اقدام به توزیع غذا در روز عید غدیر خم در مناطق محروم این استان کند. علاقه‌مندان به منظور مشارکت با آی دی تلگرامی kanoone_quran_va_maaref@ ارتباط بگیرند.

بنابر این گزارش، طرح «همسفره برای نیازمندان» نیز عنوان طرحی است که کانون قرآن و عترت و کانون باران دانشگاه شهرکرد برای عید غدیر برگزار می‌کند.

در این طرح در نظر است برای شصت نفر غذا تهیه شود. خیران به منظور مشارکت می‌توانند با آی دی تلگرامی quran_sku@ در ارتباط باشند.

کانون مهدویت دانشگاه شیراز نیز در قالب طرح اطعام همدلی مؤمنانه اقدام به دریافت کمک‌های نقدی جهت مشارکت خیران در تهیه غذای گرم برای خانواده‌های کم‌بضاعت می‌کند.

انتهای پیام
captcha